سقف تاریخی قیمت قبل از نصف شدن لمس شد. بیت کوین در چند مرحله ۱۰۰ هزار دلار!

موجودی بیت کوین در “آدرس های نگهداری” (کیف پول های بدون تراکنش خروجی و حداقل دو تراکنش ورودی با ارزش بالا) در حال کاهش است. این تغییر روند از ۱۱ فوریه آغاز شد و با الگوی سال گذشته در تضاد است.

به گزارش اخبار تایمز، به نظر می رسد روند انباشت یک ساله بیت کوین که در پایان بازار نزولی سال ۲۰۲۲ آغاز شده بود، در حال پایان است. در حال حاضر، فشار خرید مداوم، پدیده‌ای را پدید آورده است که قبلاً دیده نشده بود. قبل از نصف کردن یا نصف کردن پاداش استخراج هر بلوک، به بالاترین قیمت تاریخ برسید.

خروج تدریجی بیت کوین از کیف پول دارندگان

با وجود رکورد قیمت بیت کوین در این هفته، به نظر می رسد دارندگان بلندمدت این ارز دیجیتال (هدلرها) از شرایط فعلی بازار استفاده کرده و از این افزایش قیمت سود می برند.

داده های Glassnode نشان می دهد که موجودی بیت کوین در “آدرس های پشته” (کیف پول های بدون تراکنش خروجی و حداقل دو تراکنش ورودی با ارزش بالا) در حال کاهش است. این روند معکوس از ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) آغاز شد و با الگوی سال گذشته در تضاد است. این تغییر همزمان شد با بازگشت بیت کوین به محدوده ۴۸۰۰۰ دلار، بالاترین محدوده کلیدی بلند مدت. از تاریخ فوق، موجودی دارندگان با ۲.۶ درصد کاهش به ۳،۱۷۶،۲۹۳ بیت کوین (معادل ۲۱۲ میلیارد دلار) رسیده است و هیچ نشانه ای از معکوس شدن این روند وجود ندارد. با نگاهی گسترده تر، می توان دریافت که این پدیده لزوماً نشانه ای از روند نزولی نیست.

باید توجه داشته باشیم که دارندگان بیت کوین با وجود کاهش فعلی موجودی، سابقه طولانی در خرید بیت کوین با قیمت های مناسب دارند و تنها در ابتدای روند صعودی به فروش می پردازند.

021219

آیا قیمت بیت کوین امسال به ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

راه اندازی صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده از ژانویه ۲۰۲۴ تأثیر قابل توجهی بر پویایی بازار داشته است. در حال حاضر، فشار خرید مداوم، پدیده‌ای را پدید آورده است که قبلاً دیده نشده بود. قبل از نصف کردن یا نصف کردن پاداش استخراج هر بلوک، به بالاترین قیمت تاریخ برسید.

تیموتی پترسون، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری مشاوران جایگزین Cane Island، پیش بینی کرده است که تقاضا برای وجوه قابل معامله در بورس می تواند بیت کوین را تا اوایل سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰۰۰ دلار برساند. او در ۷ مارس (۱۷ مارس) به پیروان خود گفت: “به نظر می رسد که تایید وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین موجی از سرمایه گذاری را آغاز کرده است که در صورت ادامه، قیمت بیت کوین تا اکتبر ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

نمودار زیر که تعداد خروجی های بیت کوین خرج نشده (UTXO) را با عملکرد قیمت بیت کوین مقایسه می کند، رشد روزانه ۰.۳۴% را نشان می دهد.

021219

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml