سقوط بیت کوین با آمار تکان دهنده بازار کار ایالات متحده

اکوایران: با انتشار جدیدترین گزارش بازار کار آمریکا که در آن مشاغل ایجاد شده در ژانویه بسیار فراتر از پیش بینی ها بود، بیت کوین با کاهش ارزش همراه شد.

به گزارش اخبار تایمز، با انتشار آمارهای غیرمنتظره از مشاغل ایجاد شده در ایالات متحده در ماه ژانویه، بیت کوین در عرض یک ساعت ۱.۳ درصد از ارزش خود را از دست داد.

به گزارش کوین تلگراف، آخرین گزارش از تعداد مشاغل ایجاد شده در ایالات متحده که امروز جمعه (۱۳ فوریه) منتشر شد، حاکی از ایجاد ۳۵۳۰۰۰ شغل جدید در ماه ژانویه است. تحلیلگران انتظار داشتند این مقدار در سطح ۱۸۵۰۰۰ باشد. این آمار بیشترین شغل ایجاد شده در ایالات متحده طی یک ماه در یک سال گذشته است.

در نتیجه این آمار و ادامه آمار قوی بازار کار ایالات متحده، انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره را برای مدت طولانی تری بالا نگه دارد که منجر به کاهش ارزش دارایی های پرخطر مانند ارزهای دیجیتال شود.

علاوه بر این، بازار ارزهای دیجیتال با خبر بد دیگری نیز مواجه شده است زیرا شاخص دلار آمریکا با رشد خود توانست به بالاترین سطح سال ۲۰۲۴ برسد. همراه با شاخص دلار، بازدهی خزانه داری و شاخص S&P 500 نیز افزایش یافت.

بر اساس آخرین گزارش بازار کار ایالات متحده، نرخ بیکاری در ۷.۳ درصد باقی مانده و دستمزدهای ساعتی با سریع ترین سرعت خود از مارس ۲۰۲۲ رشد داشته است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

طبق داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۱۳ فوریه) از ۴۲۵۹۶ دلار تا ۴۳۴۵۹ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۰ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۴۳۱۴۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار افزایش یافته است. ارزش معاملاتی بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۵۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۸۲ دلار به ۲۳۲۴ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۰ به وقت ایران با قیمت بیش از ۲۳۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴.۷ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به هفته گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml