سقوط بیت کوین و عملکرد درخشان سولانا در تعطیلات کریسمس

اکو ایران: در پایان سال ۲۰۲۳، بازار ارزهای دیجیتال با چالش کاهش ارزش مواجه است.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت بیت کوین در روز سه شنبه (۵ دسامبر) با روند نزولی مواجه شد و تحلیل گران روندهای فصلی را دلیل این امر می دانند.

تعطیلات کریسمس برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال خوب نبود

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس داده های سرمایه گذاری، بیت کوین تا ساعت ۲۳ شب به وقت ایران بیش از ۴۲۲۰۰ دلار معامله شد که نشان دهنده کاهش ۲ درصدی قیمت این ارز دیجیتال در ۵ دسامبر است که پایین ترین قیمت بیت کوین در هفته گذشته است. در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بیت کوین حدود ۱۴۰۰ دلار کاهش یافته و قیمت آن حتی تا کانال ۴۱۰۰۰ دلار نیز کاهش یافته است.

نه تعطیلات سال نو و نه بابا نوئل نتوانستند سرمایه‌گذاران خوش‌بینانه کریپتو را در کریسمس شاد کنند و علیرغم روزهای خوب در وال استریت، بازارهای ارزهای دیجیتال با چالش مواجه شده‌اند.

به گفته یکی از کارشناسان: «میانگین متحرک ۲۱ روزه از اواسط اکتبر به عنوان پشتیبانی فنی برای بیت کوین عمل کرده است. شایان ذکر است که ما شاهد شکسته شدن این سطح کلیدی در ۱۷ دسامبر بودیم. سرمایه گذاران صعودی باید آن را پس بگیرند تا قیمت این ارز دیجیتال در حال افزایش باشد.”

سولانا بازار ارزهای دیجیتال را سفید کرد

در روزهای پایانی سال ۲۰۲۳، همه ارزهای دیجیتال اصلی کاهش قیمت را تجربه نکردند و در همین حال، BNB و Solana بایننس به عملکرد درخشان خود ادامه دادند.

در هفت روز گذشته، BNB و Solana به ترتیب ۵.۱۹% و ۸.۵۶% رشد کردند، در حالی که Ethereum تنها ۱.۶% افزایش یافت. قیمت سولانا در روز کریسمس به ۱۲۶ دلار رسید که بالاترین قیمت از آوریل ۲۰۲۲ است.

آخرین قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در روز سه شنبه (۵ دسامبر) از ۲۱۸۴ دلار به ۲۲۷۴ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمت بیش از ۲۲۰۰ دلار معامله می شود. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۶۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳.۱۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته حدود ۲ درصد رشد داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml