سقوط طلا و سکه در بازار مشهد

قیمت طلا و سکه در بازار مشهد پس از پشت سر گذاشتن سه روز افزایشی با افت قیمت دلار و نرخ های جهانی همراه شد و در حال برگشت از مسیر صعودی روزهای گذشته است.

سقوط طلا و سکه در بازار مشهد

به گزارش اقتصاد۱۰۰ به نقل از فارس، روز سه شنبه قیمت سکه امامی دو میلیون تومان ریخت و طلا نیز افت قابل توجهی داشت.

روند کاهشی قیمت ها درحالی است که بازار مشهد طی دو روز گذشته شاهد افزایش عجیب قیمت ها بوده است و فزات گران بها مانند طلا و سکه با نوسان عحیب صعودی خود به شگفتانه های بازار های مالی و دلالی مشهد و سایر شهرهای کشورمان تبدیل شده بودند.

سکه و طلا چقدر ارزان شد؟

با گذشت دو روز پرنوسان، بازار طلا و سکه در مشهد همانند دیگر شهرها و استان های کشورمان به آرامش خود بازگشته و وارد فاز اصلاحی شده است.

امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر، قیمت سکه امامی، پرچمدار بیشترین کاهش قیمت در خانواده سکه‌ها بود. در ساعت ۲۰ امشب  و در فاصله یک ساعت تا بسته شدن بازارهای طلا و جواهر، هر گرم طلای ۱۸ عیار که شب گذشته در حدود ۲ میلیون و ۴۷۰ هزارتومان نوسان داشت در آخرین ساعت فعالیت بازار به مبلغ هر گرم ۲ میلیون و ۳۹۹ هزارتومان رسید. همچنین هر سکه امامی که شب گذشته در کانال ۳۱ میلیون نوسان داشت طی امروز به نرخ ۲۹ میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده، بازار ارز، طلا و جواهر به چه سمتی می رود؟

پایان پیام/





وبگردی



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml