کاهش قیمت مسکن در این شهر

رئیس شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فعال شدن کارگاه های ساخت و ساز مسکن که چند سالی غیرفعال بودند در کنار شناسایی و پلمب مشاوران املاک غیرمجاز یکی از مهم ترین دلایل کاهش قیمت مسکن در سال گذشته بوده است.  

به گزارش اخبار تایمز؛ «خلیل محبت خواه» امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سه ماه گذشته شاهد کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن در تمامی فازها در پردیس بودیم.

وی بیان کرد: فعال شدن کارگاه های ساخت مسکن که چند سالی غیر فعال بودند در کنار شناسایی و پلمب مشاوران املاک غیرمجاز یکی از مهم ترین دلایل کاهش قیمت مسکن در این شهرستان بوده است.

ناظر شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به شناسایی ۱۱۰ مشاور املاک غیرمجاز در پردیس اظهار داشت: از این تعداد ۵۶ واحد پلمب شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکن مهر در پردیس از سال ۹۰ آغاز شد اما به پایان نرسید، گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن مربوط به اجرا نشدن این پروژه بود.

محبت خواه خاطرنشان کرد: امروز بار دیگر کارگاه های مسکن در شهر جدید پردیس فعال شده است و در این راستا ۱۰ هزار واحد در قالب مسکن مهر در آینده نزدیک با حضور متقاضیان آماده و تحویل متقاضیان می شود.

وی افزود: ۱۹ هزار واحد دیگر مسکن مهر در پردیس باقی می ماند که از این تعداد ۱۲ هزار واحد تا پایان سال تکمیل و ۷ هزار واحد دیگر تکمیل و در سال آینده به متقاضیان تحویل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml