زمان واریز سود سهام عدالت جدید

حداکثر زمان واریز سود نقدی شرکت های بورسی به چهار ماه کاهش یافت. اتفاقی که قطعا باعث می شود زمان واریز سود سهام عدالت زودتر اتفاق بیفتد و احتمالا روش واریز نیز متفاوت خواهد بود.
به گزارش اخبار تایمز، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد. سود سهام عدالت در سال آینده چقدر خواهد بود؟ افزایش سود سهام عدالت در سال آینده آیا سود سهام عدالت در تاریخ مشخص شده پرداخت می شود؟ ذینفعان سود سهام عدالت چه کسانی هستند؟
جواد ایمان زاده معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی درباره قول مشاور رئیس سازمان بورس در خصوص تخصیص سهام عدالت به متقاضیان بهزیستی گفت: قانون مربوط به تخصیص سهام عدالت به متقاضیان بهزیستی است. ایجاد شده است، اما دستورالعمل اجرایی هنوز اعلام نشده است.

فعالیت صندوق های سرمایه گذاری خیریه از طریق بورس در آذربایجان شرقی

وی درباره فعالیت صندوق های سرمایه گذاری خیریه از طریق بورس در آذربایجان شرقی نیز گفت: زمانی که بورس رونق داشت، کارگزاری ها در این زمینه اعلام آمادگی کردند و چندین صندوق خیریه از طریق بورس تاسیس و سرمایه اولیه آنها تامین شد. . توسط خیرین و خودشان. و هیجان خاصی در این زمینه وجود داشت.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: حتی در آن زمان جامعه معلولان نیز دوره های آموزشی مختلفی را برای خانواده ها برگزار می کردند اما پس از ریزش شدید بورس فعالیت ها در این زمینه کاهش یافت.
ایمان زاده خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان دستگاه دولتی اجازه ورود به این حوزه را ندارد و تنها می توانیم نقش تشویقی برای آموزش و پرورش در این حوزه داشته باشیم و نمی توان مجبور به ایجاد جمعیت خیریه شد.

افزایش ۲۱۳ درصدی میزان مستمری مددجویان

فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: طی ۲۳ ماهه دولت سیزدهم یک هزار و ۴۱۳ واحد مسکونی احداث و ۱۷ هزار و ۶۴۰ مورد توانمندسازی پایدار از طریق اشتغال زایی و تثبیت انجام شد.
وی ادامه داد: در این مدت میزان مستمری ۲۱۳ درصد افزایش یافته و ۱۸ هزار نفر عقب مانده وارد چرخه بهزیستی شده اند و کل عقب ماندگی ها در آذربایجان شرقی صفر شده است. همچنین مراکز اورژانس اجتماعی استان بیش از ۳۲ هزار مشاوره حضوری و ۱۴۰ هزار مشاوره تلفنی انجام داده اند و در مراکز مشاوره میزان سازش زوجین متقاضی طلاق ۲۰ درصد بیش از عرف کشوری است. .
وی ادامه داد: ۲۶ هزار و ۱۰۲ نفر در مهدهای کودک تحت مراقبت هستند و تعداد خدمات پیشگیری از معلولیت ۴۲۶ هزار و ۸۳۰ مورد بوده است.
فرگل صحاف با اشاره به تعداد مستمری بگیران در استان با بیان اینکه ۹۳ هزار و ۶۱۶ مستمری بگیر در استان وجود دارد، تصریح کرد: ۲ مرکز کودک و نوجوان وجود دارد که ۳۳۵ کودک در آن نگهداری می شوند و تعداد کودکان مددکار نیز وجود دارد. از اعتبارات این سازمان ۱۶۰۵ نفر و تعداد ۲۵ نفر به زندگی مستقل منتهی شده اند.

واگذاری ۵۴ کودک به فرزندخواندگی در یک سال اخیر

وی در خصوص آمار فرزندخواندگی در آذربایجان شرقی توضیح داد: تعداد فرزندخواندگی ها ۵۴ مورد است که بر اساس شرایط و اولویت خانواده ها انجام می شود و برای سهولت کار سامانه فرزندخواندگی در سال ۱۳۹۸ راه اندازی شد.
مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲ هزار و ۳۷۱ زن سرپرست خانوار و یک هزار و ۹۴ زن سرپرست روستایی گفت: همچنین در یک سال گذشته توانمندسازی یک هزار و ۲۹۸ زن سرپرست خانوار انجام شد. خانوارها انجام شده است.
فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: ۲۹ هزار و ۶۸ قلم کمک توانبخشی و ۷۰۰ خرید خدمات توانبخشی و دندانپزشکی انجام شده و ۲ هزار و ۴۰۷ نفر در ۴۹ مرکز شبانه روزی از خدمات استفاده می کنند. همچنین ۴ هزار و ۹۷۸ دانش آموز معلول در استان داریم که از کمک مالی برخوردار می شوند.
صحاف با بیان اینکه ۷ هزار و ۴۶۳ غربالگری برای پیشگیری از معلولیت های ژنتیکی انجام شده است، گفت: تعداد مراکز تخصصی درمان و بازپروری معتادان متجاهر ۷۰ مرکز است که در سال گذشته ۲۵ هزار و ۱۷۰ نفر خدمات دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: تعداد واحدهای مسکونی واگذار شده در سال گذشته ۶۶۲ واحد و تعداد ودیعه و کمک اجاره مسکن ۷۰ واحد و در ده سال عملکرد تامین مسکن ۸ هزار و ۲۵۷ واحد بوده است.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی درباره وضعیت کودکان خیابانی در استان خاطرنشان کرد: کودک خیابانی و کارتن خواب نداریم اما همه خانواده دارند و شب ها پس از فروش وسایل خود به خانه باز می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml