سپاهان بمب جنجالی استقلال را خنثی کرد!

در شرایطی که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تعویض شماره ۱۰ طلایی پوشان با یکی از آبی پوشان مطرح شده بود، سپاهانی ها مخالفت قطعی خود را با این موضوع اعلام کردند.

در روزهایی که بار دیگر نقل و انتقالات پنجره تابستانی فوتبال ایران بی سر و صدا دنبال می شود، شایعات زیادی مبنی بر معاوضه فرشاد احمدزاده با یکی از بازیکنان استقلال (سعید مهری) به درخواست جواد نکونام به گوش می رسید.

احمدزاده که پس از خروج ناگهانی از لیست پرسپولیس به درخواست یحیی گل محمدی راهی فولاد خوزستان شد تا بار دیگر با عملکرد درخشان خود چشم ها را خیره کند سپس راهی سپاهان شد. درخشش این بازیکن تکنیکی و گلزن در زاینده رود نیز ادامه داشت تا اینکه با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، فرشاد احمدزاده را در یکی از خریدهای خود قرار داد.

احمدزاده که با توجه به حضور چندین ساله اش در پرسپولیس می توان از او به عنوان یکی از خریدهای جنجالی آبی پوشان در این دوره اخیر نام برد، در مقابل این سوال و احتمال پیوستن به استقلال بارها سیاست سکوت را در پیش گرفته و با شروع تمرینات این تیم، ترجیح داد به دلیل قراردادش با طلاپوش به اصفهان برود و آنها را در اردوی آکپوش ترکیه ادامه دهد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml