سکه احتمالا تا این قیمت پایین می‌آید / یک پیش بینی مهم از بازار

روز دوشنبه، معامله گران به امید افزایش قیمت طلا وارد بازار شدند، با این حال، فلز زرد حدود ۱.۳ درصد از ارزش خود را از دست داد، از ۲۰۴۷ دلار قبل از بسته شدن بازارها در روز جمعه به ۲۰۲۲ دلار در روز اول معاملات. هفته جدید از راه رسید. برآوردها حاکی از آن است که این دارایی در اوایل سال آینده از ۲۰۷۴ دلار فراتر خواهد رفت و سپس روند صعودی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ به این ترتیب قیمت سکه امامی نیز افت محسوسی را ثبت کرد و از ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. به گفته معامله گران، قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی روز یکشنبه با افت ۲۰۰ هزار تومانی به ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود.

فعالان اقتصادی معتقدند در شرایط فعلی بازار سکه در وضعیت قرمز قرار دارد و اگر طلا و دلار سیگنال صعودی به بازار سکه ندهند، احتمال عقب نشینی سکه تا کانال ۲۸ میلیونی وجود دارد. تومان امروز

به گفته آنها سکه امامی در حال حاضر مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را در پیش رو دارد و از سوی دیگر در صورت از دست دادن سقف ۲۹ میلیون تومانی، احتمال عقب نشینی تدریجی تا پله هشتم وجود دارد. کانال ۲۸ میلیون تومان امکان پذیر است. البته ذکر این نکته ضروری است که کاهش سکه به حد ذکر شده نیازمند اخبار قوی از نظر سیاسی است. اما اگر امروز طلا و دلار مسیر رشد را طی کنند، این اتفاق می تواند تا حدودی روند نزولی سکه را تعدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml