سیم کارت بخرم یا طلا ؟

با توجه به نوسانات دلار و سرمایه، شاهد نوسانات بسیاری در بازار سیم کارت نیز بوده ایم. به جرات می توان گفت در سالهای اخیر قیمت سیم کارت های همراه اول تا حدود ۶ برابر افزایش قیمت داشته اند.

سیم کارت ۰۹۱۲ در حال حاضر به عنوان یکی از دارایی های گران قیمت هر شخص معرفی می شود. علت این امر می تواند این باشد؛ زمانی که عرضه محصول و یا خدماتی نسبت به تقاضای افراد آن جامعه کاهش پیدا کند، شاهد افزایش قیمت در آن کالا یا خدمات هستیم. به عنوان مثال سیم کارت کد ۱ ، کد ۲، کد ۳ و … کارنکرده به ندرت در بازار وجود دارد و همین امر باعث افزایش قیمت این سیم کارت ها شده است.

فاکتورهای سرمایه گذاری بر روی سیم کارت ۰۹۱۲

در نظر گرفتن بعضی از فاکتورها برای پاسخ به این سوال اهمیت بالایی برخوردار است. با یک خرید مقرون به صرفه و مناسب در گام نخست می توان یک سود خوب به دست آورد. توجه داشته باشید که برای تحقق این امر باید بازار را به خوبی بشناسید؛ تا با در نظر داشتن میزان عرضه و تقاضا، نوسان قیمت و …. شماره ای را خریداری کنید که از همه آیتم های مهم محبوبیت برخوردار بوده و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد.

برای رسیدن به آگاهی و شناخت در مورد هر کالا و سرمایه گذاری در آن بخش، پیشنهاد می شود؛ ابتدا اطلاعات خود را در مورد آن کالا افزایش دهید . در این مورد خاص نیز شما باید ابتدا اطلاعات خود را در رابطه با سیم کارت دائمی ۰۹۱۲ و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع سیم کارت کامل کنید تا بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

همانطور که می دانید اپراتور همراه اول اولین اپراتور موجود در کشور است که نخستین بار در سال ۷۳  به صورت استانی کار خود را آغاز کرده است. به همین خاطر پیش شماره ۰۹۱۲ متعلق به استان های تهران، قزوین، البرز، قم، زنجان و سمنان می باشد. از آنجا که در آن زمان هنوز طرح رومینگ ملی اجرا نشده بود و هزینه های جابجایی در قبض های پایان دوره منظور می گردید، افراد معمولا ترجیح می دادند از پیش شماره استان خود استفاده کنند.

با توجه به آمارهای به دست آمده در سال ۱۳۹۸، قیمت سیم کارت‌ها در ایران و تهران به طور کلی به تعادل رسیده بود و تغییرات زیادی در آن مشاهده نمی‌شد. اما با افزایش تقاضا و رشد اقتصادی در اواخر دهه ۱۳۹۰، شاهد افزایش تمایل خریداران برای دسترسی به شماره‌های سیم کارت رند و کمیاب بودیم.

سیم کارت ۰۹۱۲ ارزشمندتر از طلاست!؟

با گذشت زمان و با شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های اقتصادی به ویژه در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، ارزش پول ملی نسبت به ارزهای خارجی روند نزولی داشته و این موضوع به افزایش قیمت‌ها در بازار سیم کارت نیز تأثیرگذار بوده است. برای تأمین نیازهای مالی، بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در بازار سیم کارت روی آورده‌اند و این اقدامات تقاضا را بیشتر کرده است.

این روند افزایش قیمت به حدی رسید که بسیاری از متخصصان در بازار سرمایه به این نکته تاکید داشتند که برای سرمایه گذاری می توان به جای طلا، بروی خرید سیم کارت سرمایه گذاری کرد.  مقایسه طلا و سیم کارت ۰۹۱۲ اصلا دور از ذهن نیست چون در طول ۷ سال اخیر (اوایل ۱۳۹۳ تا اواخر سال ۱۴۰۰) قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ حداقل ۲.۵ برابر از قیمت طلای خام جهش سرمایه ای بالاتری داشته است.

مدت زمان سرمایه گذاری بر روی سیم کارت

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که بهترین گزینه و زمان برای سرمایه گذاری بر روی سیم کارت ۰۹۱۲ ، سرمایه گذاری بلند مدت است. اگر شما نیز قصد سرمایه گذاری کوتاه مدت بر روی سیم کارت رند ۰۹۱۲ دارید، به هیچ عنوان این کار را نکنید چون به طور قطع متضرر خواهید شد.

یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در بازار سیم کارت ۰۹۱۲ ، سوددهی بین مدت (۶ماهه) و طولانی مدت (۲ساله) است، پس هیچ گاه به دید کوتاه مدت به این بازار توجه نکنید و صبر کنید تا سرمایه‌گذاری‌تان در طولانی مدت نتیجه خود را نشان دهد. در طول این ‌مدت، احتمال بالاتری برای بهره‌مندی از سودهای معقول و پایدار از سرمایه‌گذاری‌تان در بازار سیم‌کارت رند ۰۹۱۲ خواهید داشت.

مبلغ سرمایه‌گذاری در بازار سیم‌کارت رند، یکی از عوامل مهمی است که برای موفقیت در این حوزه باید مد نظر قرار گیرد. از آنجایی که فقط خرید سیم‌کارت‌های ۰۹۱۲ گران‌قیمت فرضیه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری نیست، توصیه می‌شود که مبلغ سرمایه‌گذاری را به چند قسمت تقسیم کرده و به صورت متنوع به این بازار نزدیک شوید.

اگر به دنبال یک سالن زیبایی در محدوده ی اقدسیه هستید، سالن زیبایی آساره بیوتی بهترین انتخاب در شمال تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml