سیگنال سلیمانیه به دلار در پایان هفته/ تتر ماه را بالاتر آغاز کرد

اکوایران: اولین نکته بازار این بود که نرخ ارز سلیمانیه پس فردا ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان بود که بالای خط مقاومت بود. قیمت تتر از ورود به آذرماه در حال افزایش بوده و با افزایش بیش از هزار تومانی وارد کانال ۵۱ هزار شده است.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات از روز سه شنبه از سطح مقاومتی ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد و با شروع نرخ درهم امارات و آغاز روند نزولی در این بازار به ۴۹ رسید. هزار ۹۰۰ تومان.

اما قیمت دلار هرات بالای ۵۰ هزار تومان اعلام شد و با قیمت ۵۰ هزار و ۳۰ تومان به فعالیت خود پایان داد. قیمت درهم امارات که از اول دی ماه بسته شده بود، روز سه شنبه زودتر از روزهای گذشته با قیمت ۱۳ هزار و ۸۲۰ تومان آغاز شد و با ۳۰ تومان کاهش به ۱۳ هزار و ۷۹۰ تومان رسید. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان برآورد می شود.

قیمت دلار سلیمانیه در معاملات روزانه ۵۰ هزار و ۵۲۰ تومان باز شد و تا ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان کاهش یافت، اما در انتهای صف تلاش کرد تا مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان را بشکند.

قیمت تتر از ورود به آذرماه در حال افزایش بوده و با افزایش بیش از هزار تومانی وارد کانال ۵۱ هزار شده است. روز سه شنبه با افزایش قیمت بیت کوین و ورود آن به کانال ۴۴ هزار دلاری، قیمت تتر به ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافت.

روز سه شنبه سه سیگنال برای قیمت دلار در بازار وجود داشت. اولین نشانه قوانین جدید بازار ارز عراق بود. سیگنال دوم سخنان معاون سابق بانک مرکزی درباره تورم ریالی و آخرین سیگنال سخنرانی فرزین در مجلس بود. فرزین گفت: ذخایر ارزی بانک مرکزی افزایش چشمگیری داشته است.

تحلیلگران فنی معتقدند اگر قیمت دلار از مرز ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان عبور کند، ممکن است تا پایان هفته از ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان نیز عبور کند. این گروه بر این باورند که هدف نهایی از این افزایش حدود ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. اگر قیمت تتر در پایان هفته محدوده ۵۰۸۰۰ تومانی را از دست بدهد و تثبیت روزانه پایین تر داشته باشد، روند صعودی ۱۲ روزه خود را متوقف خواهد کرد.

اولین نکته از بازار این بود که نرخ ارز سلیمانیه پس فردا ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان بالای خط مقاومت است.

نکته دوم قیمت بازار دلار در مرکز مبادلات است. قیمت دلار در صرافی از ابتدای آذرماه در محدوده ۴۲ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می شود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml