سیگنال پشت خط به بازار فارکس و سکه.

قیمت دلار و درهم زیر قیمت دیروز بسته شد و تحلیلگران معتقدند امروز ممکن است قیمت دلار و درهم به سمت خط حمایت حرکت کند. پشت خط سه شنبه، بازار ارز و ارز عقب نشینی کرد.

قیمت دلار در هرات پس از نوسانات روز دوشنبه کاهش یافت. تحلیلگران بازار پیش از این هشدار داده بودند که بالاترین قیمت روز دوشنبه یک عقب نشینی است و با پایان یافتن قیمت دلار به روند قبلی بازخواهد گشت. قیمت دلار هرات روز سه شنبه با قیمت ۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز شد، از ابتدا مرز ۵۸ هزار و ۷۲۰ تومان را از دست داد و در معاملات روزانه با قیمت ۵۸ هزار و ۶۰۰ تومان به فعالیت خود پایان داد. قیمت دلار هرات روز سه شنبه در پشت خط ۵۸ هزار و ۴۶۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات با اختلاف منفی ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد و در ابتدا به ۱۶ هزار تومان کاهش یافت و سپس به قیمت افتتاحیه بازگشت. قیمت تخمینی دلار درهم ۵۹.۸۷ تومان است، رقمی که همچنان کمتر از دلار تهران است. سقف حمایتی مهم درهم ۱۶ هزار تومان است; در صورت سقوط به زیر این سطح، قیمت دلار تهران ممکن است به کف ۵۹ هزار تومان برسد و کانال هرات ۵۸ هزار تومان ضرر کند.

قیمت تتر روز سه شنبه از محدوده معاملاتی عبور کرد و بین ۵۹ هزار و ۶۰۰ تا ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان در نوسان بود.

علاوه بر دلار، قیمت طلای مذاب و ارزها نیز پشت خط کاهش یافت و به مرزهای حمایتی رسید. برخی معامله گران افت قیمت پشت خط در روز سه شنبه را ناشی از خبر برگزاری ششمین حراج سکه در مرکز مبادلات ارزی دانستند. روز سه شنبه در ششمین حراج مرکز مبادلات، قیمت ارز پنج درصد زیر قیمت ارز بازار بود.

اخبار مهم پشت بازار

علاوه بر این، خبر مهم پشت بازار تمدید وضعیت اضطراری ملی آمریکا علیه ایران بود. اگر این خبر روز چهارشنبه در بازار مهم شود، ممکن است بازار را دچار نوسان کند.

در مجموع قیمت دلار و درهم زیر قیمت دیروز بسته شد و تحلیلگران بر این باورند که قیمت دلار و درهم امروز ممکن است به سمت خط حمایت حرکت کند. سطح حمایتی مهم درهم ۱۶ هزار تومان و سطح حمایتی قیمت دلار هرات ۵۸ هزار تومان است. اگر از بین بروند، فشار فروش در بازار افزایش می یابد. خط مقاومتی مهم درهم ۱۶۳۰۰ تومان و مقاومت دلار هرات ۵۸۸۰۰ تومان است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml