سیگنال پشت خط در قیمت دلار

اکوایران: آخرین باری که قیمت دلار هرات در این سطوح (۵۰ هزار و ۱۶۰ تومان) بسته شد، روز بعد تلاش کرد مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی را بشکند و حتی نرخ ارز از این سطح هم عبور کرد، اما موفق شد. . تثبیت نمی شود و دوباره کاهش می یابد

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات از هفته گذشته وارد محدوده جدید ۴۹ هزار و ۸۰۰ تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان شده است، بنابراین سوینگرها در حمایت نزولی خرید می کنند و از فروش خود در مقاومت سود می برند. در پایان هفته گذشته قیمت دلار در همین محدوده باقی ماند و قیمت دلار هرات پشت خط روز جمعه ۵۰ هزار و ۱۶۰ تومان بسته شد.

آخرین باری که قیمت دلار هرات در این سطوح پشت خط بسته شد، روز بعد تلاش کرد تا مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی را بشکند و حتی نرخ ارز از این سطح هم گذشت، اما تثبیت نشد و دوباره کاهش یافت. به گفته معامله گران، این حرکت رفت و برگشتی از پایین با هدف خسته کردن معامله گران و حکایت از ادامه روند کاهشی قیمت صورت می گیرد.

قیمت درهم امارات در پایان هفته بالای حمایت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان بود و روز پنجشنبه در قیمت ۱۳ هزار و ۸۳۰ تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان برآورد می شود. قیمت تتر در پایان هفته از ۵۰ هزار تومان تا ۵۱ هزار تومان در نوسان بود و از ورود به کانال ۵۱ هزار تومان بازماند.

در پایان هفته گذشته اخبار هسته ای در بازار مورد توجه معامله گران قرار گرفت. فرانسه، آلمان و انگلیس که سه قدرت اروپایی امضاکننده برجام هستند، روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای نوشتند: خروج ایران بر خلاف اظهارات برخی کشورهای عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی غیرقابل قبول است. اجازه بازرسان آژانس با تابعیت همان کشورها.» اقدامات تلافی جویانه انجام دهد. این سه کشور به مقامات تهران گفتند: «کار فنی مستقل آژانس نمی‌تواند مشمول تفسیر سیاسی ایران از دیدگاه‌های دیگر کشورهای عضو به این شکل باشد».

به گفته تحلیلگران فنی، اگر قیمت دلار امروز بالای مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی تثبیت شود، می تواند تا مقاومت بعدی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی رشد کند. اما اگر قیمت دلار نتواند مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی را بشکند، نرخ ارز به حداقل ۵۰ هزار تومان باز می گردد. البته معامله گران معتقدند هر چه به پایان سال جدید نزدیک می شویم، احتمال افزایش قیمت دلار بیشتر می شود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml