شب یلدا برای داماد چه می آورند؟ + ۸ ایده شیک و جذاب

همه ما می دانیم که در طولانی ترین شب سال، شب یلدا چه هدایایی به عروس خانم ها می دهند، اما شاید انتخاب یک هدیه مناسب و مجلل برای داماد سخت باشد زیرا کمتر در مورد آن شنیده ایم و چیز زیادی نمی دانیم. در مورد چه چیزی برای داماد در شب یلدا بگیریم؟ اما نگران نباشید!

انتخاب کادو برای داماد در شب یلدا اصلا کار سختی نیست، کافی است از بین هدایای شیک و لوکس معرفی شده مانند ساعت، ست لباس، ادکلن، ست های بهداشتی و … یک یا چند مورد را با توجه به خود انتخاب کنید. سلیقه و بودجه شاید خرید عطر و ادکلن برند به همراه ست لباس زمستانی بهترین ترکیب برای هدیه شما باشد؟ یا شاید خرید کیف و کفش چرمی همراه با ساعت مچی جذاب تر به نظر برسد؟ فکر میکنی کدام بهتر است؟ در این مطلب از اخبار تایمز به این موضوع خواهیم پرداخت.

لیست خرید هدیه ویژه شب یلدا

  1. کت و شلوار
  2. دستبند یا زنجیر طلا
  3. عطر یا ادکلن
  4. ساعت مچی
  5. لباس های زمستانی
  6. ست لباس اسپرت
  7. ست چرم
  8. کفش مردانه

۱. کت و شلوار

شب یلدا برای داماد چه می آورند؟ + 8 ایده شیک و جذاب

در پاسخ به این سوال که در شب یلدا چه چیزی برای داماد بیاوریم، باید گفت: یکی از رایج ترین هدایای شب یلدا برای داماد، کت و شلوار رسمی است. خرید این هدیه رسمی هم ارزشمند است و هم شیک و می تواند بسیار کاربردی باشد. یادتان باشد در این پک در کنار کت و شلوار لازم است پیراهنی با تم رنگی مناسب قرار دهید. اگر تنها هدیه شما کت و شلوار و پیراهن است، خرید یک جفت کفش مردانه رسمی جذاب می تواند بسته هدیه شما را کامل کند.

۲. دستبند یا زنجیر طلا

اگر مرد مورد نظر شما به طلا علاقه دارد، خرید دستبند طلای مردانه با بند چرمی می تواند برای او جذابیت زیادی داشته باشد. البته بسیاری از دانش آموزان پسر دوست دارند یک زنجیر طلا به گردن خود داشته باشند. اگر داماد شما طرفدار طلای مردانه است، درنگ نکنید.

۳. عطر مردانه

شب یلدا برای داماد چه می آورند؟ + 8 ایده شیک و جذاب

اگر سلیقه داماد مورد نظر خود را در انتخاب عطر می دانید، بدون شک خرید یک عطر یا ادکلن مردانه لوکس می تواند گزینه ایده آلی برای هدیه شب یلدا داماد باشد. اگر دوست دارید در کادوهایتان عطر بزنید اما نمی دانید چه رایحه ای برای داماد بهتر است، پیشنهاد می کنیم عطر مردانه ورساچه را امتحان کنید. ادکلن های ورساچه جذابیت و قدرت مرد شما را افزایش داده و او را پر انرژی می کند.

۴. ساعت مچی

ساعت مچی اسپرت یا رسمی یکی دیگر از هدایای ارزشمند و دوست داشتنی برای آقایان است که می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد و هر بار که به آن نگاه می کنید عشق خود را به خاطر بسپارید! انتخاب ساعت رسمی یا اسپرت بستگی به علاقه داماد دارد اما برای شب یلدا بهتر است ساعت رسمی تهیه کنید.

۵. لباس های زمستانی

شب یلدا برای داماد چه می آورند؟ + 8 ایده شیک و جذاب

حتما می دانید که در شب یلدا برای عروس مانتو، پارچه و لباس گرم می خرند. پس چه گزینه ای بهتر از بافت مردانه برای داماد. بافت های متنوعی در بازار موجود است که می توانید بر اساس سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. با توجه به اینکه شب یلدا در روزهای سرد سال است، خرید لباس های گرم زمستانی مانند مانتو، پارچه های متنوع، هودی و پالتو می تواند هدیه ای کاربردی و جذاب برای داماد شما باشد.

۶. ست لباس اسپرت

برای آقایانی که بیشتر از لباس های رسمی دوست دارند و لباس هایشان راحت است، همچنین برای آقایانی که اهل ورزش هستند خرید یک ست لباس اسپرت می تواند گزینه خوبی باشد.

۷. ست چرم

شب یلدا برای داماد چه می آورند؟ + 8 ایده شیک و جذاب

برای افرادی که نمی دانند در شب یلدا چه چیزی به داماد ببرند باید بگویم که ست چرم یکی از بهترین هدایایی است که تجمل گرایی آن حس اعتماد به نفس و ارزش را در داماد تقویت می کند. این ست معمولا شامل کمربند چرمی، کیف پول و کیف کارت می باشد. اگر محدودیت مالی ندارید، می توانید کفش های چرمی را نیز به پک خود اضافه کنید.

۸. کفش مردانه

یکی از بهترین و جذاب ترین ایده ها برای خرید هدیه ویژه شب یلدا یک جفت کفش است. اگر همسرتان ترجیح می دهد کت و شلوار بپوشد، بهترین گزینه برای او خرید یک کفش چرمی مردانه شیک است که ظاهر رسمی او را کامل کند. اگر همسرتان اسپرت می‌پوشد، کفش‌های کتانی و اسپرت گزینه بسیار خوبی هستند.

کلام آخر، بهترین هدیه شب یلدا برای داماد چیست؟

شب یلدا برای داماد چه می آورند؟ + 8 ایده شیک و جذاب

شب یلدا برای داماد چه می آورند؟ اگر شب یلدا نزدیک است و هنوز نمی دانید برای داماد چه چیزی بخرید، نگران نباشید! اگر داماد فردی رسمی است، می توانید برای او کت و شلوار و کفش رسمی تهیه کنید. از طرفی اگر داماد اهل ورزش است می توانید به او لباس اسپرت بدهید. خرید زنجیر طلا، لباس های زمستانی، ست های بهداشتی و … از دیگر هدایایی است که می توانید در نظر بگیرید. پیشنهاد ما به شما در شب اول یلدا این است که هدایای لوکس و گران قیمت تری مانند کت و شلوار، قهوه ساز، ساعت برند، کیف و کفش چرم و عطر برند بخرید تا نشان دهید چقدر برای او ارزش قائل هستید. فراموش نکنید که قبل از خرید عطر و ادکلن، نوع رایحه و گروه رایحه محصول مورد نظر را با علاقه داماد هماهنگ کنید.


سوالات متداول

شب یلدا برای داماد چی میبرن؟

از رایج ترین هدایای یلدا برای داماد می توان به کت و شلوار، ساعت، عطر، ست لباس ورزشی، ست چرم، ست بهداشتی و … اشاره کرد.

لاکچری ترین هدیه شب یلدا داماد کدام است؟

شاید بتوان گفت مجلل ترین هدیه برای داماد در شب یلدا، کیف و کفش چرم یا کت چرم است که علاوه بر کیفیت بالا، کاربردهای زیادی نیز دارد. همچنین زنجیر یا دستبند طلا را می توان به عنوان هدیه ای خاص و مجلل برای آقایان علاقه مند معرفی کرد.

 

 

 

 

منبع: raynoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml