شرط کافی برای رشد قیمت دلار/ تتر برای رسیدن به محدوده دو ماهه

اکوایران: به گفته تحلیلگران فنی، قدرت در دست خریداران است و قیمت دلار هرات در صورت افزایش می تواند به نصف کانال ۵۰ هزار تومانی نزدیک شود. اما شرط کافی برای این اتفاق، همراهی درهم است.

به گزارش اخبار تایمز، حادثه تروریستی کرمان باعث شد روز چهارشنبه قیمت دلار هرات از مرز ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان عبور کند. روز چهارشنبه قیمت دلار هرات از ۵۰ هزار و ۵۰ تومان آغاز شد، ابتدا تا کانال ۴۹ هزار پایین آمد و با حمایت از این نقطه روی ۵۰ هزار و ۳۰ تومان بسته شد. در پی انتشار خبر انفجار در کرمان، قیمت دلار هرات خط مقاومت را شکست و به ۵۰ هزار و ۲۳۰ تومان رسید. آخرین باری که قیمت دالر هرات بالاتر از این سطح بود، در ۴۷ روز گذشته بود.

قیمت تتر در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود رسید و رشد هزار تومانی را به ثبت رساند. حداقل قیمت تتر در روز چهارشنبه ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بود. با سقوط بیش از ۲۰۰۰ بیت کوین، تتر افزایش یافت و به ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت تتر دو ماه پیش به محدوده مقاومتی خود رسید.

قیمت درهم با اختلاف مثبت ۴۰ تومانی ۱۳ هزار و ۸۳۰ تومان باز شد و با افزایش به ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. با این سخنان قیمت درهم ۵۰ هزار و ۸۲۰ تومان برآورد شده است.

قیمت دلار سلیمانیه از ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز شد و پس از انتشار خبر انفجار در کرمان با افزایش پشت خط ۵۰ هزار و ۷۳۰ تومانی به پایان رسید.

به گفته تحلیلگران فنی، قدرت در دست خریدار است و قیمت دلار هرات می تواند با افزایش تا ۵۰ هزار تومان به وسط کانال نزدیک شود. اما شرط کافی برای این اتفاق، همراهی درهم است. اگر قیمت درهم امارات امروز به ۱۳۹۰۰ تومان برسد، می توان گفت قیمت دلار امروز می تواند به نیمی از ۵۰ هزار تومان هم برسد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml