شرکت در جلسات گوگل میت با هوش مصنوعی

گوگل در جدیدترین اقدام خود قصد دارد گوگل میت را با هوش مصنوعی ترکیب کند تا هوش مصنوعی به جای افراد در جلسات شرکت کند.

در حال حاضر، نرم افزار Google Meet به هوش مصنوعی اجازه می دهد به جای افراد در جلسه شرکت کند. این شرکت در حال راه اندازی AI Duo است که هوش مصنوعی را با Google Meet، سرویس چت ویدیویی گوگل ادغام می کند.

ترکیب گوگل میت با هوش مصنوعی

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از سیتنا، اکنون نرم افزار Google Meet به هوش مصنوعی اجازه می دهد به جای شما در جلسه شرکت کند. این ویژگی چندین ویژگی مانند بهبود خودکار ظاهر، نور و صدای تماس گیرنده ویدیویی و تشخیص چهره افراد به گونه ای که از فاصله دور در اتاق جلسه دیده نمی شوند را به همراه دارد. به طور خودکار زیرنویس ها را به ۱۸ زبان تولید می کند، محتوای گفتگو را تشخیص می دهد و ترجمه را در زمان واقعی نشان می دهد.

اما شاید جالب ترین سیستمی باشد که قادر است از هوش مصنوعی برای تماشای جلسات و سپس جمع بندی آنها استفاده کند. کاربر می تواند یادداشت برداری را [به هوش مصنوعی] واگذار کند، به طوری که خلاصه جلسه به طور خودکار ایجاد و پس از پایان جلسه برای شرکت کنندگان ارسال شود.

و اگر کسی دیر به جلسه می‌رود، می‌تواند «خلاصه‌ای» از همه چیزهایی که تاکنون گفته شده است را دریافت کند.

در صورتی که فرد تمایلی به شرکت در جلسه ای نداشته باشد، می تواند “به جای من شرکت کن” را انتخاب کند، هوش مصنوعی را به عنوان نماینده به جلسه بفرستد، هر پیام یا نظری را ارسال کند و خلاصه را پس از پایان جلسه ارسال کند .

در هفته های اخیر، استفاده از هوش مصنوعی در جلسات به بحث و جدل منجر شده است. تغییر قوانین جدید زوم منجر به این نگرانی شد که این برنامه از تماس‌های خصوصی برای آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی خود استفاده می‌کند – و نگرانی‌هایی را در مورد اینکه آیا جلسات واقعا خصوصی هستند یا خیر، ایجاد کرد، اگرچه گوگل آن را رد کرد.

گوگل گفت که هنگام استفاده از ابزار Duet، “هیچ کاربر دیگری داده های شما را نخواهد دید و گوگل از داده های شما برای آموزش مدل های خود بدون اجازه شما استفاده نخواهد کرد.” به گفته مسئولان شرکت گوگل، تماس های انجام شده توسط هوش مصنوعی Duet “خصوصی برای شما” خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml