شما سردبیر نیستید، سوالات را هم شما نمی‌پرسد آقای گل محمدی/ وقتی سرمربی پرسپولیس ذهن همه را می‌خواند!

صحبت های یحیی گل محمدی در پایان دیدار با الدحیل مصداق بارز «فرار» بود.

به گزارش اخبار تایمز؛ سرمربی پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل الدیل در ورزشگاه آزادی با اعتراض هواداران مواجه شد. هیچکس رفتار زشت برخی تماشاگران و پرتاب بطری ها را تایید نمی کند و صحبت از این افراد و این رفتار نیست. یحیی گل محمدی با دیدن این صحنه ها مدتی با دستان متعجب شوکه شد، انگار از هواداران می پرسید چرا؟ اما فوتبال همین است، با یک برد به بالاترین تخت می رسی و با یک باخت…

صحبت های گل محمدی در کنفرانس بعد از بازی نمونه کاملی از فرار بود. او در بخشی از سخنان خود بابت این نتیجه از هواداران عذرخواهی کرد که البته کمی هم شبیه توجیه بود: «بابت این نتیجه عذرخواهی می کنم، ما هر کاری از دستمان برمی آمد انجام دادیم و فکر می کنم این نتیجه باید برعکس باشد. قطعاً بازی سختی برای ما بود، اما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم و متأسفانه زمانی که باید کار را تمام می‌کردیم یا از پنالتی بهتری استفاده می‌کردیم، این اتفاق نیفتاد.»

سپس در بخشی دیگر از خبرنگاران خواست تا سوالات فنی را از او بپرسند تا پاسخ دهد! انگار سردبیر همه رسانه هاست و باید از خبرنگاران سوال بپرسد: “سوالات غیر فنی می پرسی، من می دانم خط را از کجا می کشی. آیا به حاشیه های تیم در آینده فکر می کنی. بازی ها؟ سوالات فنی بپرسید تا صبح به آنها پاسخ دهم.” فکر می کنید خبرنگار چه پرسید؟ شعارهای هواداران! متهم کردن روزنامه نگاران به خط کشی یک روش قدیمی برای فرار است. رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند و سؤال می کنند و خود افکار عمومی در ورزشگاه حضور داشتند و دیدید آقای گل محمدی چه فکری کردند!

اما گل حرف‌های یحیی و نظر واقعی او این قسمت بود: «ما همه کار کردیم. اگر ما پنالتی را گل کرده بودیم شما این سوال را می‌پرسیدید؟ می‌دانم که منظور شما چیست و این‌که حرف می‌زنید متوجه می‌شوم چه چیزی در ذهن شما می‌گذرد.» کاملا حس کردید که پرسپولیس هیچ مشکلی نداشته و همه چیز درون زمین بر اساس اتفاق و بیرون زمین بر اساس توطئه جریان دارد؟! مربی پرسپولیس به خوبی ذهن همه ما را می‌خواند و تنها مشکل او گل‌نشدن ضربه پنالتی است!

این روش ها جواب نمی دهد آقای گل محمدی شما پول حرفه ای می گیرید که حرفه ای عمل کنید. هواداران بخشی از خانواده فوتبال هستند و حق تشویق یا هو کردن را دارند. چطور وقتی می گویند بهترین تماشاگر دنیا هستند اما بعد از باخت تیم حق اظهار نظر ندارند؟

خبرنگاران یکی دیگر از اعضای خانواده فوتبال هستند که حق دارند سوالات خود را بپرسند. اگر کارتان را درست انجام می دادید و به نتیجه می رسیدید، آن جو در ورزشگاه ایجاد نمی شد که خبرنگاران بخواهند چنین سوالاتی بپرسند! پس همه چیز به عملکرد فنی و نتیجه گیری شما برمی گردد و به جای فرافکنی و تهمت زدن به دشمن فرضی، از عملکرد خود به درستی دفاع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml