شهادت دردناک ۲ خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان + فیلم

شبکه المیادین در جدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی از شهادت ۲ خبرنگار این شبکه در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ شبکه المیادین اعلام کرد ساعاتی پیش «فرح عمر» خبرنگار و «ربیع معماری» تصویربردار این شبکه در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

دفتر رسانه ای تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که سلسله جنایات هدفمند رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه در جریان جنگ غزه از هفتم اکتبر ادامه دارد و تعداد آنها به ۶۲ نفر رسیده است.

آیت الخادور روزنامه نگار فلسطینی بر اثر بمباران ارتش رژیم صهیونیستی در منزلی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه به شهادت رسید. تعداد شهدای خبرنگار در غزه از ۷ اکتبر به ۶۲ نفر افزایش یافته است.

در ساعات اخیر این دومین خبرنگاری است که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت می رسد. این دفتر افزود: ترور خبرنگاران با هدف خاموش کردن صدای حقیقتی است که اشغالگران و کشتار مستمر آنها در نوار غزه فاش می کند.

آخرین گزارش «فرح عمر» خبرنگار «المیادین» از مرز لبنان و فلسطین اشغالی

محل شهادت خبرنگاران شبکه المیادین که ساعاتی پیش در حمله مستقیم و  پهپادی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

مدیر شبکه المیادین: دشمن بزدل عمدا خبرنگاران ما را هدف قرار داد

غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در واکنش به شهادت خبرنگاران این شبکه گفت: شهدای ما به قافله شهدای غزه پیوسته اند، دشمن بزدل مستقیما تیم خبری ما را هدف قرار داده است و فکر می کنم او نیز به قافله شهدا پیوسته است. عمدا این کار را کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml