شکاف قیمت بین دلار و تتر کانال/کار دلار تا پایان هفته تمدید شد

اکوایران: اختلاف قیمت تتر با دلار هرات تقریبا به هزار تومان رسیده است. به گفته کارشناسان، قیمت دلار در محدوده خاصی گیر کرده و افزایش یا کاهش آن تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات روز یکشنبه با قیمت ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان آغاز شد و تا حمایت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی کاهش یافت و نتوانست زیر این سطح تثبیت شود. قیمت دلار هرات با حفظ سطح ذکر شده به ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش یافت و نتوانست این حد را بشکند و با قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان پشت خط کار خود را به پایان رساند.

قیمت درهم امارات ۱۳ هزار و ۹۴۰ تومان افتتاح شد و در ابتدا با ۲۰ تومان کاهش به ۱۳ هزار و ۹۲۰ تومان رسید. در ادامه قیمت درهم امارات با ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان افزایش برابر با نرخ روز شنبه بسته شد. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۱۹۶ تومان برآورد می شود.

قیمت دلار سلیمانیه روز یکشنبه با قیمت ۵۰ هزار و ۸۱۰ تومان آغاز شد، بین ۵۰ هزار و ۷۰۰ تا ۵۱ هزار تومان بود و در پشت خط ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان به پایان رسید.

قیمت تتر که از ابتدای آذرماه روند صعودی را طی کرده بود و تا مرز کانال ۵۲ هزار تومان نیز بالا رفته بود، روز یکشنبه نتوانست از خط مقاومتی ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان عبور کند و بین ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان در نوسان بود. به ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان. به گفته تحلیلگران فنی، اگر قیمت تتر بالای ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت شود، ممکن است با افزایش وارد کانال ۵۲ هزار تومانی شود. اختلاف قیمت تتر با دلار هرات تقریبا به هزار تومان رسیده است.

در مجموع قیمت دلار و درهم نسبت به روز گذشته تفاوت چندانی نداشت اما قیمت طلا و ارز بدون توجه به بازار ارز همچنان در حال افزایش بود. گروهی از معامله گران معتقدند با توجه به رشد قیمت ارز و طلا، قیمت دلار از این بازارها عقب مانده است. بازار طلا و ارز روز یکشنبه حباب هایی را افزایش داد.

تحلیلگران فنی معتقدند قیمت دلار بین ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان گیر کرده است. اگر قیمت دلار از خط مقاومتی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان عبور کند، ممکن است تا ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان نیز صعود کند. در صورت گم شدن از سطح حمایتی پایین تا کف ۵۰ هزار تومان کاهش می یابد. به گفته معامله گران قیمت دلار در پایان هفته مشخص می شود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml