شکاف قیمت دلار و تتر کانالیزه شد / محدوده مهم قیمت دلار برای روند جدید

اکوایران: اختلاف قیمت تتر و دلار هرات در زمان معاملات به بیش از هزار تومان رسیده بود که به تدریج کاهش یافت و به ۹۰۰ تومان رسید. البته این فاصله همچنان رقم قابل توجهی است.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات که در پایان هفته گذشته به سطح حمایتی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده بود و بالاتر از این سقف در نوسان بود، از روز شنبه با این رقم آغاز شد و در ابتدای سال این سطح حمایتی را از دست داد. . کار کردن . قیمت دلار در بازار ارز هرات تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یافت و در این سطح باقی ماند. قیمت دلار در نهایت روز شنبه در معاملات روزانه ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان بسته شد. در معاملات پس زمینه قیمت دلار به ۵۰ هزار و ۴۳۰ تومان افزایش یافت.

قیمت درهم امارات از ۱۳۹۵۰ تومان آغاز و با ۵۰ تومان کاهش به قیمت ۱۳۹۰۰ تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار تومان برآورد می شود.

قیمت تتر روز شنبه حدود ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان بازگشایی شد و در ابتدا به خط مقاومتی ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و نتوانست از این سطح عبور کند. سپس قیمت تتر به ۵۱۲۰۰ تومان کاهش یافت. اختلاف قیمت تتر و دلار هرات در زمان معاملات به بیش از ۱۰۰۰ تومان رسید اما به تدریج به ۹۰۰ تومان کاهش یافت که همچنان رقم قابل توجهی است. به گفته معامله گران، اگر قیمت تتر ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یابد، سطح حمایت روانی بعدی ۵۱ هزار تومان و سپس ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار امروز در بازار ارز هرات می تواند بین ۵۰ تا ۳۰۰ تومان و ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان در نوسان باشد که دو سطح حمایت و مقاومت هستند. اگر امروز قیمت دلار مقاومت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی را بشکند، سطح مقاومتی بعدی ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. در صورتی که قیمت دلار سطح حمایتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومانی را از دست بدهد، حمایت بعدی سطح روانی ۵۰ هزار تومانی و حمایت مهم آن در ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

با توجه به پیش بینی قیمت دلار توسط معامله گران فنی، با توجه به پایان ماه و کمبود نقدینگی، قیمت دلار ممکن است با شیب ملایم به کاهش ادامه دهد. گروهی از معامله گران بر این باورند که محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان نقطه پایانی روند صعودی است و به دلیل واگرایی مثبت می توان قیمت دلار را در این محدوده حفظ کرد. اما اگر قیمت دلار این محدوده را از دست بدهد، فشار فروش در بازار افزایش می یابد و افزایش آن سخت می شود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml