شیبا میتواند یک صفر از قیمت خود را حذف کن؟ / رشد شدید SHIB؛ به زودی!

به گفته شرکت تحلیل بلاک چین IntoTheBlock، میم کوین محبوب شیبا اینو، SHIB، افزایش بی‌سابقه‌ای را در فعالیت‌های زنجیره‌ای خود تجربه کرده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ برجسته کردن این رشد، افزایش چشمگیر ۴۵۴.۳۸ درصدی تراکنش‌های بزرگ SHIB (به ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار یا بیشتر)، همه در عرض ۲۴ ساعت است.

این افزایش به رقم خیره کننده ۳۵.۹۷ میلیون دلار در تراکنش های بزرگ SHIB تبدیل می شود که شامل حدود ۴.۵۱ تریلیون توکن SHIB می شود. در نتیجه، حجم کل معاملات روزانه SHIB به رقم خیره کننده ۵.۷۸ تریلیون، معادل ۴۶.۱۲ میلیون دلار رسید.

با این حال، در میان افزایش فعالیت های زنجیره ای، شیبا توکن در پویایی قیمت خود با چالش هایی مواجه شد. علیرغم افزایش قابل توجه ۱۲.۵ درصدی در هفته گذشته، این هفته برای شیبا مناسب نبود و نتوانست از منطقه مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلاری عبور کند.

یک احتمال این است که نمودار قیمت فعلی پس از افزایش شدید قیمت، افزایش قیمت را نشان می دهد، که نشان می دهد عقب نشینی ممکن است موقتی باشد.

شیبا میتواند یک صفر از قیمت خود را حذف کن؟ / رشد شدید SHIB؛ به زودی!

جهت آینده توکن SHIB نامشخص است. زیرا حرکت قیمت آن به طور دقیق بازتاب دهنده بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال است. در حالی که شیبا در تلاش است تا یک صفر دیگر را از قیمت خود حذف کند، افزایش اخیر در فعالیت های درون زنجیره ای نشان دهنده علاقه و فعالیت روزافزون در جامعه SHIB است.

اینکه آیا این جهش به یک حرکت صعودی برای شیبا تبدیل می شود یا نه، باید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml