صادق بوقی حتی از شما بهتر بوق می‌زند، رقصش هم قشنگ‌تر است!/ استقلال و پرسپولیس با این مدیران رسانه‌ای به کجا می‌روند؟

فرهنگ رسانه ای در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فصل جاری دستخوش تغییرات عجیبی شده است.
مدیریت در باشگاه های استقلال و پرسپولیس در سال های گذشته فراز و نشیب هایی داشته و مدیرانی از طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی در این تیم ها ظاهر شده اند. با این حال هیچ وقت یادمان نمی آید که در فصل جاری فوتبال کشور چه گذشت.
جنجال رسانه ای در باشگاه های استقلال و پرسپولیس از اظهارات آتشین فراتر رفته و به هوشمندانه ترین استوری های اینستاگرام کشیده شده است; جملات بی کلام، درهم و به شدت بی معنی که مخاطب را به یاد هر چیزی می اندازد، جز مدیران فرهنگی و رسانه ای!
انصافاً اگر پرسپولیس و استقلال نیاز به افشاگران داخلی در باشگاه داشتند، قطعاً به سراغ بهترین ها در این زمینه می رفتند. از جمله صادق بوقی که بهتر از خیلی ها بوق می زند و حرکات موزون را حرفه ای تر از آنها انجام می دهد. دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران به اندازه کافی “رهبر و قلاب” دارند و نیازی به این عبارات حقیر در رسانه ندارند.
فاجعه بارترین نکته این است که سرمربیان دو تیم به افرادی که جایگاه مدیریت رسانه در استقلال و پرسپولیس را به پست ترین عنوان تبدیل کرده اند، تذکر نمی دهند و تذکر نمی دهند. عجیب است که عده ای دور هم جمع شده اند و با چند داستان، تیم مقابل را تحقیر می کنند. غافل از اینکه به خاطر این تیترهای تحقیرآمیز، بطری های زیادی از روی سکوها به سمت بازیکنان و مربیان پرتاب می شود. غافل از اینکه با این حرکات مارپیچ و پوچ، رسانه رنگ می بازد و اثرگذاری آن در دل این گونه سخنان توهین آمیز گم می شود.
متأسفانه جایگاه اصلی مدیریت رسانه در باشگاه های بزرگ به فراموشی سپرده شده است و آنها فراموش کرده اند که کجا کار می کنند و چه تفاوتی با سوتی دارند که هواداران را روی سکوها به حرکت در می آورد! افسوس که فوتبال ما در همه امور لنگ می زند و امیدی به بهبود این وضعیت اسفناک نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml