ضارب بانوی شیرازی آزاد شد؟!

مرکز رسانه قوه قضائیه گزارش داد: مظنون حمله به خانم عامر با معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی به سر می برد.

به گزارش اخبار تایمز به نقل از قوه قضائیه -در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر آزادی ضارب عامر با معروف در باغ نارنجستان شیراز، روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد که متهم پرونده از زندان عمومی به زندان نظامی منتقل شده است. در حال حاضر در بازداشت موقت است.

ضارب بانوی شیرازی آزاد شد؟!

در این گزارش اعلام شد جلسه رسیدگی به پرونده مذکور تصمیم گیری و رسیدگی به اتهامات این فرد به زودی در دادگاه کیفری ۲ شیراز برگزار و نتیجه در چارچوب قانون به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

گفتنی است در این پرونده سه نفر شامل یک مرد و دو زن دستگیر و دو زن متهم پرونده که نسبت فامیلی با یکدیگر دارند با دستور حمایت قضائی موقتا آزاد شدند. متهم مرد همچنان در بازداشت است.

رئیس کل دادگستری استان فارس پیش از این اعلام کرده بود که وابستگی سازمانی متهم در روند قانونی پرونده و مجازات متهم تاثیری ندارد و این پرونده با دقت و حساسیت خاصی رسیدگی می شود.

خاطرنشان می شود، متهم مذکور از نیروهای انتظامی بوده و فرجا از همان ابتدای این حادثه تاکید کرده است که تخلفات این فرد غیر از سیر مراحل قانونی نیز رسیدگی اداری خواهد شد.

همچنین با بررسی های به عمل آمده مشخص شد اخبار منتشر شده مبنی بر مسئولیت برادر متهم در دادگستری یکی از استان ها کذب و صحت ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml