مهلت شهرداری به مالک پاساژ «علاءالدین»

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: به مالک پاساژ علاءالدین مهلت یک ماهه برای ایمن سازی ساختمان داده شد و وی نیز متعهد شد اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

به گزارش اخبار تایمز؛ شهردار منطقه ۱۱ تهران به مالک پاساژ «علاءالدین» برای ایمن سازی مهلت یک ماهه اعلام کرد.

سید محمد موسوی در این خصوص گفت: بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی و نظریه کارشناسان؛ پاساژ علاءالدین یکی از ناایمن ترین و پرترددترین ساختمان های تهران است.

وی افزود: تاکنون اخطارهای متعددی از سوی شهرداری به مالک و ذینفعان این معبر خطرناک داده شده و مالک در جلسات متعدد و با حضور مقام قضایی متعهد به اجرای کامل دستورالعمل آتش نشانی شده است. بخش ایمن سازی نما، سبک سازی پارکینگ و تعیین تکلیف پارکینگ ها این مجموعه شلوغ است.

مهلت شهرداری به مالک پاساژ «علاءالدین»

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به دیدار هفته گذشته شهردار منطقه با مالک پاساژ علاءالدین با حضور ضابط قضایی و تذکر برای ایمن سازی ساختمان، تصریح کرد: در جلسه هفته گذشته مالک به پاساژ مهلت یک ماهه برای ایمن سازی ساختمان داده شد. وی همچنین متعهد شد اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

موسوی تاکید کرد: موضوع ایمن سازی ساختمان ها برای دستیابی به شهر ایمن و حفظ جان شهروندان از دغدغه ها و اولویت های مدیریت شهری است. بنابراین عدم اقدام موثر مالکان ساختمان های ناایمن باعث برخورد قانونی شهرداری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml