مهدی طارمی بازی را تمام شده دانست…

طبق همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به پایان است.

گمانه زنی ها در خصوص انتقال ستاره تیم ملی کشورمان به اوج خود رسیده و در جدیدترین اخبار، رسانه اسپورت اعلام کرده است که مونکادا و فورلانی، تیم مدیریتی جدید میلان، رسماً در ازای پرداخت مبلغی درخواستی برای جذب طارمی دارند. ۱۳ میلیون یورو به پورتو. اما سران اسب آبی مبلغ پیشنهادی میلان را کافی ندانستند و با وجود اینکه تنها یک سال از قرارداد طارمی با این باشگاه باقی مانده است، برای فروش مبلغی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو طلب می کنند. مهدی طارمی.

در صورت انتقال ستاره بوشهری تیم ملی کشورمان به میلان، تنها سهمیه غیراروپایی میلان به او تعلق می گیرد و روسونری مجبور به خرید ساموئل چوکوئزه، وینگر نیجریه ای ویارئال می شود.

مهدی طارمی بازی را تمام شده دانست...

لازم به ذکر است که تقاضای مالی بالای ویارئال برای فروش چوکوئزه باعث شده تا روسونری بیشتر از گذشته به فکر جذب طارمی بیفتد و در این بین در اخباری که به تازگی اعلام شده، ژرژ مندز بهترین برنامه حال حاضر است. سرمربی دنیای فوتبال به عنوان قرار است واسطه مسئولان میلان با سران پورتو برای انتقال ستاره کشورمان مذاکره کند.

مذاکرات میلان و پورتو از طریق ژرژ مندز این روزها پیگیری می شود و به نظر می رسد روسونری به زودی پیشنهادی نزدیک به ۲۰ میلیون یورویی برای جذب مهدی طارمی ارائه کند و احتمالا سران پورتو به این پیشنهاد پاسخ مثبت خواهند داد.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml