طراحی بنر به سبک دیجی کالا!

امروز قرار است تا برایتان طراحی بنر به سبک دیجی کالا را به طور کامل آموزش دهیم. همانطور که می دانید دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران می باشد و بیش از ۷۰ درصد فروش های اینترنتی در سراسر ایران از طریق وب سایت دیجی کالا صورت می گیرد. اگر شما وارد وب سایت دیجی کالا شوید، در بخش های مختلف بنر هایی را مشاهده می کنید که زیبایی خاصی دارد.  برای آموزش طراحی بنر به سبک دیجی کالا تا انتها با ما همراه باشید.

بنر دیجی کالا

همانطور که گفتیم شما وقتی بنری در سایت دیجی کالا مشاهده می کنید، در زیبایی آن بنر غرق می شوید.

اما این بنر ها چگونه طراحی می شوند؟ یکی از اصلی ترین دلایلی که بنر های دیجی کالا جذاب و زیبا می شوند، ساده و فلت بودن این بنر ها می شود. ما در ادامه برایتان به طور کامل نحوه طراحی این بنر هارا آموزش خواهیم داد.

نکات مهم در طراحی بنر دیجی کالا

در طراحی بنر به سبک دیجی کالا باید مواردی رعایت شوند که عبارتند از:

۱.انتخاب سایز درست

برای اینکه بنر شما درست طراحی شود، بسیار مهم است تا سایز بنر خود را مناسب با محتوا خود انتخاب کنید. انتخاب سایز درست در بنر بسیار می تواند در زیبایی بنر شما موثر باشد.

برای انتخاب سایز بنر، اگر از برنامه فتوشاپ استفاده می کنید، یک فایل جدید باز کنید و در بخش سایز حالت سایز رو رو مد پیکسل قرار دهید و برای مثال ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ رو وارد کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب سایز بسیار مهم است! و اگر شما در طراحی بنر خود سایز اشتباهی را انتخاب کنید، ممکن است دچار مشکل شود.

۲.انتخاب رنگ سازمانی

به یاد داشته باشید که در طراحی بنر فلت باید از رنگ بندی بسیار ساده و مشابه به هم استفاده کنید. هرچقدر رنگ بندی شما ساده باشد، زیبایی بنر شما نیز جذاب تر می شود.

اگر به بنر های دیجی کالا دقت کنید، فقط از یک رنگ در بنر های خود استفاده می کنند. به همین علت نیز مطلب را به شما بهتر رسانده و باعث جذابیت بنر می شود.

باید دقت داشته باشید که زمانی که رنگی را انتخاب می کنید، رنگ سازمانی آن برند باشد. به طور مثال: رنگ بندی دیجی کالا قرمز می باشد و شما نمی توانید در طراحی بنر برای دیجی کالا، از رنگ آبی استفاده کنید! زیرا باعث افت برند می شود.

۳.حاشیه دادن به بنر

یکی دیگر از کار هایی که در طراحی بنر باید انجام شود، حاشیه یا همان Guide دادن به بنر می باشد. شما وقتی حاشیه می دهید به بنر خود، متن ها و المان های بنر را می توانید منظم در و زیبا تر چینش کنید.

حاشیه دادن به بنر یکی از ضروری ترین رکن ها در طراحی بنر می باشد. اما شاید ندانید که چگونه به بنر حاشیه دهیم!

برای حاشیه دادن به بنر ابتدا فتوشاپ را باز می کنیم و برروی فایلی که طراحی کردیم می رویم.

سپس گزینه View را انتخاب می کنیم و بر روی New Guide Layout می رویم و اندازه ای که برای حاشیه نیاز داریم را وارد کرده و در نهایت Ok را می زنیم.

طراحی بنر به سبک دیجی کالا!

۴.استفاده از لوگو برند در بنر

همیشه سعی کنید وقتی بنری را طراحی می کنید، از لوگوی آن برند استفاده کنید. حضور یک لوگو در بنر، زیبایی آن را چندین برابر می کند. دیجی کالا در تمامی بنر های خود از لوگوی شخصی خود استفاده کرده است و این باعث شده است تا به طور کامل معلوم شود که این بنر، برای دیجی کالا می باشد.

پس توجه داشته باشید که در هر بنر از لوگوی شخصی شرکت ها استفاده کنید. زیرا باعث زیبایی می شود.

۵.استفاده از دکمه کال تو اکشن

یکی دیگر از مواردی که دیجی کالا در بنر های خود استفاده می کند، دکمه کال تو اکشن می باشد. این دکمه در تمامی بنر های دیجی کالا به کار رفته است و به مخاطب میفهماند تا باید بر روی بنر کلیک کند و به صفحه ی هدف  دیجی کالا برود.

در دکمه های کال تو اکشن متن های مختلفی استفاده می شود که بیننده را تحریک به کلیک روی بنر می کند. برای مثال از متن های : کلیک کنید، خرید آنلاین، سفارش آنلاین، مشاوره رایگان، مشاهده محصولات و… در کال تو اکشن استفاده می شود.

نکته: دقت داشته باشید که دکمه کال تو اکشن را طوری طراحی نکنید که در دید مخاطبان قرار نگیرد! کال تو اکشن باید همواره چشم مخاطب را بگیرد.

۶.تصویر سازی

تصویر سازی نیز یکی دیگر از ترفند ها در طراحی بنر می باشد که دیجی کالا از این ترفند به خوبی استفاده می کند. شاید در بنر های دیجی کالا مشاهده کرده باشید که  در بنر خود از محصولات خود استفاده می کند. برای مثال دیجی کالا در بنر های خود،  بجای استفاده از وکتور از محصولات خود مانند تلویزیون استفاده می کند و در کنار آن یک کال تو اکشن مرتبط قرار می دهد و مخاطب هدف خود را پیدا می کند.

پس دقت کنید اگر برای یک فروشگاه اینترنتی بنر طراحی می کنید، هیچوقت از وکتور استفاده نکنید و بجای آن تصویر سازی کنید.

۷.استفاده از فونت سازمانی

همچنین دقت داشته باشید که زمانی که بنری را طراحی می کنید، از فونت سازمانی استفاده کنید. فونت های غیرسازمانی و  ناشناخته باعث می شود تا بنر شما، زیبایی خود را از دست بدهد.

امروزه برای طراحی بنر های خود می توانید از فونت های ایران سنس، ایران یکان، یکان بخ و… استفاده کنید.

از کجا می توانیم بنر سفارش دهیم؟

شما می توانید تمامی خدمات طراحی و تبلیغاتی خود را به تیم طراحی آرمان دیزاین بسپارید. آرمان دیزاین همچنین خدماتی همچون : طراحی بنر تلگرام، طراحی بنر گیف و اینستاگرام را انجام می دهد.

همچنین شما می توانید طراحی بنر در ارومیه را به آرمان دیزاین بسپارید.

آرمان دیزاین

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml