طرفداران سولانا در گوگل بیشتر از اتریوم هستند

اکوایران: گزارش ها نشان می دهد که محبوبیت ارز دیجیتال Solana در موتور جستجوی گوگل برای اولین بار امسال از اتریوم پیشی گرفته است.

به گزارش اخبار تایمز، تعداد جستجوهای گوگل برای ارز دیجیتال سولانا در سال ۲۰۲۳ از تعداد جستجوهای مربوط به ارز دیجیتال اتریوم بیشتر شده است.

به گفته کوین تلگراف، این نشان دهنده تغییر در کنجکاوی معامله گران در مورد این ارز دیجیتال است. اگرچه اتریوم در بیشتر سال ۲۰۲۳ در جستجوی گوگل بالاتر از Solana قرار داشت، اما این روند از ۱۷ دسامبر تا ۲۳ دسامبر (۲۶ دسامبر تا ۲ دسامبر) تغییر کرد و Solana اکنون در رتبه بالاتری قرار دارد. اتریوم ۵۰ امتیاز در محبوبیت جستجو کسب کرد، اما سولانا امتیاز ۵۶ را کسب کرد.

انتظار می رود سولانا از ۲۴ تا ۳۰ دسامبر به ۱۰۰ برتر از نظر محبوبیت جستجو در گوگل برسد.

قابل توجه است که سولانا در کشورهای خاصی مانند اسپانیا و فیلیپین نسبت به اتریوم علاقه بیشتری به دست آورده است، در حالی که اتریوم در کشورهایی مانند اندونزی، تایوان و مراکش تسلط خود را حفظ کرده است.

چندی پیش، ارز دیجیتال سولانا توانست از نظر ارزش بازار از ارز دیجیتال بایننس (BNB) پیشی بگیرد و به رتبه چهارم برسد. در رتبه بندی ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار، بیت کوین و اتریوم رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین از ۴۱۶۸۹ دلار به ۴۳۱۰۸ دلار در روز جمعه (۸ دی) در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران حدود ۴۲ هزار دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۹۶ دلار به ۲۳۸۵ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۲۳۰۰ دلار معامله می‌شود. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۶۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۱۲ میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml