طریقه تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر چطوری است؟

 ووچر پرفکت مانی را می توان یکی از بهترین و ایده آل ترین ابزارهای پرداخت مالی دانست. در واقع این دستگاه مانند یک ارز رایج در اینترنت است. با این حال، در چند سال گذشته، ارزهای دیجیتال بسیار محبوب شده اند. به همین دلیل، بسیاری از مردم می خواهند ووچر پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل کنند.

با این حال، اکثر مردم نمی دانند چگونه ووچر پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل کنند و از آن برای تراکنش های ارز دیجیتال استفاده کنند. همین موضوع باعث اشتباهات بیشتر آنها می شود. زیرا گاهی بر اثر یک اشتباه کوچک اموالشان از بین می رود و نمی توانند به نحو مناسبی مبادله کنند. آنها همچنین ممکن است روشی را انتخاب کنند که هزینه های بیشتری را برای آنها متحمل شود.

در این مقاله سعی داریم زوایای مختلف این موضوع را برای شما عزیزان توضیح دهیم و مسیر پیش روی شما را بیشتر روشن کنیم. اگر به دنبال تبدیل ووچرهای پرفکت مانی به تتر هستید، حتما تا پایان این مقاله از اخبار تایمز ما را دنبال کنید.

آیا تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر ممکن است؟

تبدیل  ووچر پرفکت مانی به تتر یکی از اقداماتی است که متقاضیان زیادی دارد. در واقع هر دوی این موارد به عنوان ارزهای رایج شناخته می شوند که طرفداران زیادی در اینترنت دارند. به همین دلیل است که تبدیل آنها به یکدیگر می تواند انتقال دارایی ها را بین بازارهای مختلف ساده کند.

این تقاضا باعث شده است که تعداد زیادی صرافی و پلتفرم های مختلف تبدیل مستقیم ووچرهای پرفکت مانی به تتر را ممکن کنند. البته امکان تبدیل غیر مستقیم نیز وجود دارد که در ادامه به شرح هر دوی آنها می پردازیم. اما در حال حاضر کافی است بدانید که تبدیل ووچرهای پرفکت مانی به تتر امکان پذیر است و چندان سخت نیست.

روش‌های تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر

همانطور که گفتیم دو راه برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به ارز دیجیتال وجود دارد. هر کدام از این روش ها جنبه ها و مزایای خاص خود را دارند. به طوری که هر کدام برای گروه خاصی از افراد مناسب است. در زیر به هر دو روش اشاره کرده ایم.

طریقه تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر چطوری است؟

روش غیر مستقیم تبدیل ووچر به تتر

اگر تا به حال با شبکه پرفکت مانی کار کرده باشید، می دانید که این پلتفرم از بیت کوین نیز پشتیبانی می کند. به عبارت ساده تر، می توانید دارایی های خود را در بیت کوین نگه دارید. این عامل همچنین تعامل بین شبکه پرفکت مانی و دنیای ارزهای دیجیتال را ممکن می کند. بر اساس این روش ابتدا می توانید یک حساب کاربری در شبکه پرفکت مانی ایجاد کنید. ایجاد این حساب کاربری ساده است و نیازی به احراز هویت ندارد.

از طرفی کاربران ایرانی ممنوع التصویر نیستند و می توانند از شماره تماس خود استفاده کنند. پس از این، حساب خود را با ووچر پرفکت مانی که دارید شارژ کنید. پس از آن، دارایی های خود را به بیت کوین تبدیل کنید و آنها را به کیف پول بیت کوین در شبکه پرفکت مانی انتقال دهید. با این کار شما معادل پول دریافتی خود یعنی بیت کوین را دارید که در کیف پول حساب پرفکت مانی شما ذخیره می شود.

اکنون می توانید این بیت کوین را در یک صرافی غیرمتمرکز به حساب خود منتقل کنید. سپس بیت کوین را در یک صرافی غیرمتمرکز به تتر تبدیل کنید. با این روش ووچر پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل کرده اید. اما همانطور که می بینید این روش طولانی است و نیاز به چندین مرحله انتقال مختلف بین شبکه های مختلف دارد.

همین موضوع باعث شده که کارمزد آن بسیار بیشتر از روش مستقیم باشد. با این حال، باید توجه داشته باشیم که این روش تبدیل می تواند گزینه ای کارآمد برای افرادی باشد که می خواهند کار خود را با چراغ خاموش و بدون نیاز به احراز هویت انجام دهند.

روش مستقیم

طولانی بودن روش قبلی در کنار کارمزد بالای آن باعث شده تا تعداد زیادی از پلتفرم ها و شرکت های معتبر راه حل سریعتر و مطمئن تری را برای متقاضیان ایجاد کنند. در واقع، آنها امکان خرید مستقیم Tether را با استفاده از ووچر پرفکت مانی فراهم کرده اند. با این کار، می‌توانید تتر را مانند خرید آنلاین از سایت‌های خارجی با استفاده از ووچر پرفکت مانی خریداری کنید.

از آنجایی که صرف پرفکت مانی هیچ هزینه ای ندارد، این روش می تواند بسیار ارزان تر از راه حل قبلی باشد. البته باید اشاره کنیم که خرید تتر مشمول هزینه های شبکه می باشد. همچنین صرافی برای خدمات خود کارمزدی دریافت می کند. البته باید توجه داشته باشیم که میزان این هزینه معقول بوده و به مراتب مقرون به صرفه تر از روش قبلی خواهد بود.

برای این کار کافی است صرافی ارائه دهنده این خدمات را پیدا کنید و وارد قسمت خرید شوید. پس از آن، مقدار تتر مورد نیاز خود را انتخاب کرده و مسیر پرداخت را وارد کنید. به طور کلی در این قسمت باید موجودی پرفکت مانی خود را وارد کنید. پس از آن مبلغ دریافتی شما بر اساس کارمزد کسر شده و قیمت روز تتر مشخص می شود.

اگر می خواهید تراکنش انجام دهید، می توانید اطلاعات ووچر خود را وارد کرده و سپس آدرس کیف پول تتر خود را وارد کنید. با این کار خرید Tether شما انجام شده است و عموما در کمتر از یک ساعت تتر به آدرس کیف پول شما منتقل می شود.

طریقه تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر چطوری است؟

نکات مهم برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر

تبدیل ووچر های پرفکت مانی به تتر می تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد که آن را برای معامله گران جذاب می کند. در واقع تتر به عنوان یک ارز پایه برای مبادلات در دنیای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شود. این عامل باعث شده است که بیشتر افراد بخواهند دارایی های خود را به Tether تبدیل کنند و بر اساس آن تراکنش ها را انجام دهند.

با این حال، اغلب تراکنش‌های Tether غیرقابل برگشت و غیرقابل ردیابی هستند. متأسفانه تراکنش های ووچر دقیقاً چنین شرایطی را دارند. به همین دلیل، اگر در این زمینه اشتباه کوچکی انجام دهید، احتمالا متوجه ضررهای مالی زیادی خواهید شد. ما نکات کوچکی را در زیر ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند تا فرآیند تبدیل خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

پلتفرم انتخابی

اولین چیزی که هنگام تبدیل ووچر ها به Tether باید در نظر بگیرید، پلتفرم انتخابی شما است. اگرچه این روزها بسیاری از صرافی ها چنین خدماتی را ارائه می دهند. اما همه آنها اعتبار لازم را ندارند. بنابراین، اگر یک پلت فرم ناکارآمد را انتخاب کنید، به احتمال زیاد ریسک ملک شما افزایش می یابد و نمی توانید آن را دنبال کنید. بنابراین پلتفرم هایی با اعتبار بالا و فرآیند شفاف را در اولویت قرار دهید.

میزان کارمزد

مبلغ کارمزد عامل دیگری است که باید برای تبدیل ووچر های پرفکت مانی به تتر در نظر بگیرید. در واقع، هزینه تبدیل شما کمتر می شود. مطمئناً روش مورد نظر ایده آل تر خواهد بود. برای این منظور توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی ابتدا کارمزد صرافی های فعال در این زمینه را بررسی کرده و در مورد رسید نهایی از آنها جویا شوید. به عنوان مثال، برخی از آنها به هزینه های شبکه Tether یا موارد دیگر اشاره نمی کنند. این از مبلغ نهایی شما کسر می شود. بنابراین باید اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنید و بر اساس آن اقدام کنید.

داشتن پشتیبانی

به طور کلی، روند تبدیل ووچر های پرفکت مانی به تتر نسبتاً پیچیده است که اکثر مبتدیان را سردرگم می کند. به همین دلیل امکان بروز مشکل در حین کار برای آنها بیشتر می شود. در چنین شرایطی، داشتن یک تیم پشتیبانی با تجربه می تواند روند را بسیار آسان تر کند. در واقع اگر تیم پشتیبانی مناسب شما را در این مسیر همراهی کند، می توانید بدون مشکل و سریعتر تبدیل خود را انجام دهید. بنابراین حتما به وجود تیم پشتیبانی توجه کنید.

سرعت انجام کار

اگر می خواهید ارز دیجیتال دیگری را با تتر خود بخرید، سرعت مطمئناً به یک جزء حیاتی برای شما تبدیل خواهد شد. زیرا هر لحظه قیمت ارز دیجیتال تغییر می کند و توجیه اقتصادی برای شما نخواهد داشت. بنابراین باید اولویت خود را روی پلتفرم هایی قرار دهید که سریع ترین سرعت عملکرد را در روند کاری خود دارند. اگرچه فرآیند خرید مستقیم به صورت خودکار انجام می شود، اما ممکن است کمی تاخیر در بررسی اطلاعات و انتقال نهایی Tether وجود داشته باشد. بنابراین توصیه می کنیم حتما سرعت انجام کار را بخواهید.

پروسه انجام

برخی از پلتفرم‌ها نیز برای تبدیلووچر پرفکت مانی به تتر به فرآیند احراز هویت نیاز دارند. اگرچه این موضوع در اکثر پلتفرم ها بدون احراز هویت امکان پذیر است، اما برخی صرافی ها برای افزایش امنیت کار خود، این اقدام را در روند کاری خود گنجانده اند. همچنین برخی از آنها مراحل دیگری مانند ارائه اطلاعات شخصی، نیاز به تایید حساب و موارد دیگر را به این فرآیند اضافه کرده اند. این باعث می شود افراد زمان بیشتری را تلف کنند. به همین دلیل، توصیه می کنیم قبل از تبدیل، فرآیند را از تیم پشتیبانی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml