ظهور نوشیدنی انرژی زا عجیب در ورزش/ ۲ قرارداد بزرگ با آرسنال و بایرن‌مونیخ و اسپانسری هالند

نوشیدنی انرژی زا با نام «پرایم» به تازگی اسپانسر ارلینگ هلند شده و روز به روز بر شهرت و موفقیت برند خود می افزاید.

به گزارش اخبار تایمز؛ نوشیدنی انرژی زا پرایم اکنون با آرسنال و بایرن مونیخ، حامی مالی ارلینگ هالند است و در UFC (هنرهای رزمی) و WWE (کشتی) ظاهر شده است.

دو طرفدار سرسخت آرسنال، KSI و Logan Paul، یوتیوبرهای پشت این پدیده هستند و بیش از ۲۰۰ میلیون پوند از فروش این نوشیدنی شیرین درآمد کسب کرده اند. تجربه آنها در بوکس و هنرهای رزمی باعث شد محصول خود را به این دو ورزش متصل کنند.

ظهور نوشیدنی انرژی‌زا عجیب در ورزش/ ۲ قرارداد بزرگ با آرسنال و بایرن‌مونیخ و اسپانسری هالند

فوتبال

آرسنال اولین باشگاه فوتبالی بود که در آغاز فصل گذشته با پرایم پیوند خورد. KSI که از دوران کودکی طرفدار آرسنال بود، برای عکس تبلیغاتی وارد ورزشگاه امارات و رختکن تیم شد. او به وب سایت رسمی آرسنال گفت: “باورم نمی شود صادقانه بگویم، این رویای کودکی من بود.” از تماشای موفقیت آرسنال در دهه ۲۰۰۰ تا ارتباط مستقیم با این باشگاه از طریق پرایم، مانند یک رویا است که به حقیقت پیوسته است. لحظه بزرگی است و من بسیار خوشحالم که در کنار تیمی هستم که طرفدارش هستم.”

ظهور نوشیدنی انرژی‌زا عجیب در ورزش/ ۲ قرارداد بزرگ با آرسنال و بایرن‌مونیخ و اسپانسری هالند

پرایم یک سال بعد اسپانسر رسمی بارسلونا شد. این قرارداد برای سه فصل آینده برقرار خواهد بود. جولی گویو، معاون بازاریابی بارسلونا، اهمیت نوشیدنی را در برقراری ارتباط با مخاطبان جوان‌تر درک کرد. او گفت: «ما بسیار مفتخریم که این قرارداد تأیید را با پرایم امضا می‌کنیم، برندی با ردپای بین‌المللی بزرگ که نتیجه اشتیاق و فداکاری Logan Paul و KSI است. همچنین این یک معامله استراتژیک برای باشگاه است که به ارتباط با مخاطبان جوان‌تر در سراسر جهان کمک می‌کند، کسانی که طرفداران بزرگ یک محصول نوآورانه هستند که بر اهمیت هیدراتاسیون تأکید می‌کند و باعث می‌شود مردم از ورزش بیشتر لذت ببرند.

بایرن‌مونیخ جدیدترین غول اروپایی است که به پرایم وصل شد. باشگاه آلمانی اوایل این ماه هری کین را به جمع خود اضافه کرد که باعث شد KSI با این قضیه شوخی کند. او در توییتی نوشت: «به محض اینکه پرایم اسپانسر بایرن شد فوراً به آنجا می‌رود، مرد باهوش.»

ظهور نوشیدنی انرژی‌زا عجیب در ورزش/ ۲ قرارداد بزرگ با آرسنال و بایرن‌مونیخ و اسپانسری هالند

هنرهای رزمی، کشتی کج و میس‌فیت‌بوکسینگ

در آمریکا، کشتی محبوب است و هنرهای رزمی سریعترین ورزش در حال رشد است. بنابراین منطقی بود که پل و KSI راهی برای ورود به دنیای این دو ورزش پیدا کنند. در سال ۲۰۲۲، قراردادی با یک شرکت کشتی بسته شد، اما هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چه اتفاقی می افتد. در ماه آوریل، پل در استادیوم سوفی در لس آنجلس با ست رولینز روبرو شد. برای کمک به شریک تجاری خود در رینگ، KSI با لباس یک بطری پرایم وارد میدان شد و نمایش جالبی را به نمایش گذاشت.

پرایم اکنون نوشیدنی ورزشی رسمی UFC است و دانا وایت، مدیر عامل شرکت از این همکاری خوشحال است. Misfit Boxing نیز این نوشیدنی را تبلیغ می کند.

ظهور باورنکردنی یک نوشیدنی انرژی‌زا در ورزش/ ۲ قرارداد بزرگ با آرسنال و بایرن‌مونیخ و اسپانسری هالند

هالند

پل و KSI قبلاً با الکس وولکانوفسکی و اسرائیل آدسانیا، ستاره های UFC قرارداد داشتند، اما آنها هفته گذشته بزرگترین ستاره ورزشی خود را به دست آوردند. ارلینگ هالند به پرایم پیوست و اولین فوتبالیستی بود که با این شرکت قرارداد امضا کرد. پل و KSI همکاری خود را در X، توییتر سابق، با عکسی در کنار هلند اعلام کردند و نوشتند: “آینده هیدراتاسیون با آینده فوتبال روبرو می شود.” جزئیات این شراکت هنوز فاش نشده است، اما بدون شک معامله ای پرسود برای هر دو طرف خواهد بود.

پرایم روز به روز مشهورتر و موفق تر می شود و بهترین های دنیای ورزش را به گروه خود اضافه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml