عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از صبح یکشنبه

در پی اعلام قیمت علی الحساب ۶ خودروی وارداتی، فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از فردا آغاز می شود.

به گزارش اخبار تایمز، متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، می توانند از روز یکشنبه به سایت عرضه خودروهای وارداتی مراجعه کنند. ، ۲۳ مهر ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۱:۵۹ ب.ظ. در روز سه شنبه ۲۵ مهر به آدرس بروید و ماشین های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت را از سبد محصولات اعلام شده زیر انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، در این مرحله ثبت نام جدیدی انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

قیمت فروش محاسبه شده به صورت علی الحساب اعلام می شود، قیمت در مبادی ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و نقل و موارد دیگر به قیمت های نهایی می باشد. فاکتور نهایی صادر می شود. و تایید شده اضافه خواهد شد.

در اطلاعیه شماره ۲ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آمده است: قیمت نهایی خودروهای مذکور بر اساس آخرین قوانین و مقررات پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته تعیین و اعلام می شود.

همچنین قیمت نهایی خودرو رقمی خواهد بود که شورای رقابت اعلام و تصویب می کند.

مبلغ پرداختی در این مرحله و پس از تماس اولیه ۵۰ درصد قیمت فاکتور خواهد بود، پس از واریز مبلغ مذکور، شرکت واردکننده نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام خواهد کرد.

عدم واریز وجه در مهلت اطلاع رسانی و پس از برقراری تماس به منزله انصراف از طرح و حذف متقاضی از اولویت بندی سامانه می باشد.

حداکثر زمان تحویل خودرو برای قراردادهای منعقده ۳ ماه است، بنابراین واردکنندگان باید حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از انعقاد قرارداد نسبت به صدور دعوتنامه تکمیل پرداخت بر اساس قیمت نهایی اعلام شده توسط شورای رقابت اقدام کنند. و همزمان خودرو را به متقاضی تحویل دهد.

در صورت تاخیر در تحویل، قراردادهای مذکور مشمول جریمه تاخیر در تحویل مقرر در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو و دستورالعمل های ابلاغی در این خصوص خواهد بود. بر اساس قوانین، قراردادهای مذکور مشمول سود مشارکت و انصراف نمی باشد.

عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از صبح یکشنبه

تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخاب خودرو انجام می شود و کسانی که خودرو چانگان با مدل CS35 plus ثبت نام کرده اند که هنوز دعوت نامه ای از شرکت سایپا دریافت نکرده اند و می خواهند یکی را انتخاب کنند. خودروهای فوق در این مرحله می توانند با در نظر گرفتن موارد زیر سفارش خود را لغو و خودروی جدید را بر اساس لیست فوق انتخاب نمایند.

در صورت انصراف و انصراف از سفارش، اولویت قبلی برای دریافت خودرو چانگان CS35 پلاس به قوت خود باقی است و در صورت لغو سفارش قبلی و عدم امکان تخصیص خودرو به آنها، طبق شماره موجود، قبلی اولویت ها حفظ خواهد شد. همچنین تا زمانی که متقاضیان خودروی چانگان CS35 پلاس فعلی خودرو خود را تحویل نگرفته اند، عرضه جدیدی برای این خودرو برای سایر اولویت ها وجود نخواهد داشت.

براساس ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر درآمد سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml