عصبی‌ترین استان‌های ایران کدامند؟

سال گذشته بیش از ۵۹۱ هزار نفر و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۸۶ هزار نفر برای نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند. بیشترین تعداد درگیری ها (نسبت به جمعیت استان ها) در سال ۱۴۰۰ مربوط به استان های اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، همدان و خراسان شمالی بوده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ بررسی داده های سازمان پزشکی قانونی نشان می دهد در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۲۷۹ هزار نفر برای نزاع به این سازمان مراجعه کرده اند. البته این آمار تعارض فقط برای پرونده هایی است که به صورت رسمی ثبت شده است. اما کدام استان ها بیشترین مراجعه را داشته اند؟

طبق آمار سازمان پزشکی قانونی ایران در سال گذشته بیش از ۵۹۱ هزار نفر برای نزاع به این سازمان مراجعه کردند که نسبت به ۱۴۰۰ سال قبل افزایش داشته است. در برخی استان ها مانند تهران، تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از سایر مناطق است، اما برای تحلیل دقیق تر این آمار باید به جمعیت استان ها نیز توجه کرد. در این صورت آمار تصویر واضح تری از وضعیت این شاخص به دست می دهد.

عصبی‌ترین استان‌های ایران کدامند؟

اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، همدان و خراسان شمالی به ترتیب خشمگین ترین استان های سال ۱۴۰۰ بودند و پس از آن البرز، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و گیلان در رتبه های بعدی قرار دارند.

استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و خراسان جنوبی نیز کمترین آمار درگیری را نسبت به جمعیت به ثبت رسانده اند. تاکید می شود که رتبه خشمگین ترین استان ها نسبت به جمعیت محاسبه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml