خشم مخبر بندرعباس از گمرک و وزارت بهداشت

معاون اول رئیس جمهور در سفری چند ساعته به هرمزگان آخرین وضعیت کالاهای واریز شده در بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر را بررسی کرد.

به گزارش اخبار تایمز، بازدید معاون اول رئیس جمهور از بندر شهید رجایی امروز در خصوص محموله بزرگ لوازم یدکی خودرو که بیش از یک سال است در گمرک مانده است، بازدید و علت رسوب این محصول و زمان آن. وضعیت ثبت سفارش و تخصیص ارز این کالاها دقیقا از تک تک مسئولان مربوطه خواسته شد.

مخبر دستور داد هرگونه کالای بلاتکلیف در بنادر به مدت بیش از ۲ ماه متروکه اعلام شود و از مراجع ذیربط توضیح دقیقی در خصوص باقی مانده برخی کالاها در ملک خواستار شد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین دستور تخصیص فوری ارز ظرف یک هفته در خصوص ارسال کاغذ در بنادر را صادر کرد.

وی همچنین در تماس تلفنی با وزیر بهداشت از وی خواست تا ظرف مدت یک هفته پاسخ استعلام استاندارد برخی کالاها و تجهیزات بهداشتی و درمانی موجود در بنادر و گمرکات را صادر کند، در غیر این صورت پس از یک هفته پاسخ مثبت تلقی می شود و مسئولیت بر عهده وزارت بهداشت است .

خشم مخبر بندرعباس از گمرک و وزارت بهداشت

در بازدید از بندر شهید باهنر نیز مخبر دستور داد تا مصوبات استاندارد به سرعت صادر و ظرف مدت یک ماه ترخیص آنها انجام شود.

معاون اول رئیس جمهور تصمیم گرفت در جلسه ای برای تسریع در ترخیص کالا، برخی آیین نامه ها و دستورالعمل ها را بررسی کند.

مخبر در پایان تصریح کرد: برخی از موضوعات مطرح شده در بنادر و گمرکات واقعا غیرقابل تحمل است و استاندار تصمیم گرفت بر مصوبات و دستورات قاطعانه بایستد و تا نتیجه نهایی آن را پیگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml