علی موسوی توصیه کرد: استقلال از لیگ انصراف دهد/ بعد از دو بازی سرمربی و مدیرعامل استعفا می دهند/ حالا بدترین تیم ها هم استقلال را تیم ضعیفی می دانند!

اخبار تایمز – علی موسوی می گوید «بچه» را نمی شناسد، اما منظورش این است که این آدم آنقدر بزرگ است که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟

علی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت آبی پوشان پایتخت و ماجرای جواد نکونام صحبت کرد.

جواد نکونام به قدری از شرایط استقلال به تنگ آمده و ناراحت است که بار دیگر در داستان خود از کلمه فقیر استفاده کرده است. نظر شما در مورد وضعیت چیست؟
این داستان نشان می دهد که وضعیت استقلال چقدر بد است. اما معتقدم سرمربی استقلال نباید روحیه تیمش را خراب کند.

آیا این بدان معناست که نکونام اشتباه کرده است که آن داستان را ارسال کرده است؟
او اشتباه نکرد، حقایق تیمش را فاش کرد اما این موضوع برای روحیه تیمش خوب نیست و بیشتر از همیشه به استقلال ضربه می زند. در این شرایط برای استقلالی ها توصیه ای دارم.

علی موسوی توصیه کرد: استقلال از لیگ انصراف دهد/ بعد از دو بازی سرمربی و مدیرعامل استعفا می دهند/ حالا بدترین تیم ها هم استقلال را تیم ضعیفی می دانند!

چه پیشنهادی
انصراف از لیگ به مدت یک سال. اگر قرار باشد با این گریه و آه و حسرت در لیگ بازی کنند قطعا استقلالی ها آسیب می بینند پس بهتر است کنار بکشند تا شاید بعد از یک سال اوضاع آرام شود. باور کنید در فضای مجازی و حتی در خیابان همه هواداران به ما می گویند چرا حرف نمی زنید؟ به عنوان یک پیشکسوت تیم چه بگوییم؟ چه کسی به حرف ما گوش می دهد؟ در حال حاضر تیم های رقیب استقلال برای شروع لیگ تا دندان مسلح هستند و این موضوع باعث نگرانی استقلالی ها شده است. برای همین چند بار این جمله را تکرار می کنم که بهتر است استقلال از لیگ کنار بکشد. این بهترین لطفی است که آنها می توانند حداقل برای طرفداران خود انجام دهند.

آیا تا به حال استقلال به این شرایط اسفناک رسیده است؟!
از مسائل پشت پرده اطلاعی ندارم اما واقعیت این است که این تیم مانند یک بانک ورشکسته است و اسپانسر ندارد. بهترین چیز این است که مثل یک بانک ورشکسته می رود و فصل بعد با دست پر و توپ برمی گردد. اگر استقلال با این شرایط وارد لیگ شود تا دو روز دیگر سرمربی اش استعفا می دهد، بعد مدیرعاملش می رود و بهانه درست بازی نکردن به دست بازیکنانش می افتد. فکر می کنم استقلال در نهایت به سرنوشت عجیبی دچار شود. من خودم را جای نکونام گذاشتم. فکر می کنم اگر در چنین شرایطی بودم حتما می رفتم و کنار می رفتم. باور کنید این روزها وضعیت هواداران استقلال را داریم و از این وضعیت خیلی اذیت می شویم اما صدایمان به هیچکس نمی رسد و فقط اذیت می شویم.

نکته اینجاست که آقای خطیر برای کمک به استقلال آمده اما دیگر خبری از او نیست!
خطیر کاری نمی تواند بکند. مشکل استقلال بودجه است مگر اینکه خطیر میلیاردر باشد که بتواند بودجه را تزریق کند. استقلال برای خرید بازیکن و حل مشکلاتش نیاز به پول دارد اما هیچ کدام از مسئولان کاری برای این تیم انجام نمی دهند.

علی موسوی توصیه کرد: استقلال از لیگ انصراف دهد/ بعد از دو بازی سرمربی و مدیرعامل استعفا می دهند/ حالا بدترین تیم ها هم استقلال را تیم ضعیفی می دانند!

به همین دلیل قائدی و محبی رفتند!
درست است. قرار بود قائدی و محبی را با چه پولی نگه دارند؟ باشگاه اماراتی پول زیادی می خواست، استقلال نتوانست پول بدهد و در نهایت قیدی رفت.

برای همین این روزها فقط بازیکن جوان می خرند!
بازیکن جوان خوب است اما تیم هایی مثل استقلال نیاز به بازیکنان بزرگ دارند اما بازیکن جوان در شرایط سخت نمی تواند برای استقلال کار کند.

برخی کارشناسان معتقدند در این شرایط استقلال فقط می تواند روی پنجمی حساب کند!
من به شما می گویم استقلال با این تیم به لیگ می رود، بدترین تیم های لیگ جلوی این تیم شاخ خود را نشان می دهند، چون الان استقلال تیم ضعیفی محسوب می شود و این برای تیم بزرگی مثل استقلال خیلی بد است.

پدر آقای نکونام باز هم در میان ازدحام هواداران صحبت کرد و اشاره کرد که «بچه» همچنان استقلالی ها را اذیت می کند!
من “بچه” را نمی دانم، اما این پسر آنقدر بزرگ است که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟ من فکر نمی کنم او آنقدر بزرگ باشد. مشکل استقلال کم توجهی مسئولان ورزش و بودجه ندادن به این تیم است.

در همین رابطه ببینید: پیشکسوت استقلال با درخواستی جنجالی به سیم آخر زد/ طعنه سنگین به تیم های لیگ!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml