عملکرد قابل توجه ETF های بیت کوین پس از گذشت یک ماه از شروع فعالیت

اکوایران: صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین توانسته اند پس از یک ماه فعالیت عملکرد قابل توجهی داشته باشند. طبق آمار دارایی های اداره شده توسط این صندوق ها بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار است.

به گزارش اخبار تایمز، صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (بیت کوین ETF) که یک ماه از فعالیت خود می گذرد، توانسته اند در فصل های اول تراکنش های خود عملکرد خوبی داشته باشند.

به گفته کوین تلگراف، این صندوق ها توانسته اند به ۱۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت برسند. بر اساس داده های Bitmax، iShares Bitcoin Trust با ۴ میلیارد دلار بیت کوین پیشتاز است. صندوق قابل معامله در بورس Fidelity (Wise Origin Bitcoin Fund) نیز بیش از ۴.۳ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند. علاوه بر این، یک ETF دیگر (ARK 21Shares Bitcoin ETF) توانسته است ارزش بیت کوین های خود را به حدود ۱ میلیارد دلار افزایش دهد.

این در حالی است که صندوق قابل معامله گری اسکیل در ماه گذشته با خروج سرمایه به ارزش ۳.۶ میلیارد دلار مواجه بوده و میزان خروج سرمایه از این صندوق در ۹ فوریه (۳۰ بهمن) به ۸.۵۱ میلیون دلار رسیده که کمترین میزان تولید روزانه است. این صندوق از زمان تأسیس بیت کوین ETF بوده است.

انتظار می رود با تکمیل ارزیابی خود از گزینه های سرمایه گذاری شرکت های فعال، جریان ورودی به این صندوق ها در ماه های آینده افزایش یابد.

یک شرکت مدیریت دارایی آمریکایی به نام “Ark Invest” اعلام کرده است که بیت کوین به طور فزاینده ای به عنوان جایگزینی برای طلا در نظر گرفته می شود. دارایی بدون ریسک همچنین شایان ذکر است که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال در مقایسه با طلا در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. این شرکت پیش بینی می کند که بیت کوین همچنان نقش مهمی در بازارهای مالی ایفا خواهد کرد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۲۲ فوریه) از ۴۷۵۹۰ دلار تا ۴۸۵۳۱ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران حدود ۴۸۳۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از هزار دلار افزایش یافته است. ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲.۲۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۴۹۴ دلار به ۲۵۳۷ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران در حدود ۲۵۱۵ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۲۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵.۷ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml