ماجرای تصاویر عجیب بهترین بازیکن زمین/ دژاوو در تیم ملی!

الکساندرا پوپ کاپیتان و ستاره تیم ملی زنان آلمان و همچنین کای هاورتز ستاره تیم ملی مردان به عجیب ترین شکل ممکن در قاب دوربین فیفا قرار گرفت.

به گزارش اخبار تایمز، ژست گرفتن جلوی دوربین و عکس گرفتن از بهترین بازیکن زمین گاهی آنقدر دردناک می شود که بازیکن حتی نمی تواند درست به دوربین نگاه کند. مثل الکساندرا پوپ ستاره و کاپیتان تیم ملی زنان آلمان!

در نهایت تیم رسانه ای فیفا با دادن یک چوب سلفی به پوپ موفق شد عکس مورد نظر خود را از این بازیکن که به کره جنوبی گل زده بود و با ۴ گل در مرحله گروهی جام جهانی زنان ۲۰۲۳ بهترین گلزن خود را به دست آورد. پس از پیروزی قاطع ۶-۰ مقابل مراکش و نمایش تحسین برانگیز در گروه H، تیم ملی زنان آلمان مقابل کلمبیا شکست خورد تا روند پیشرفت خود را پیچیده کند. باز هم مانند جام جهانی ۲۰۱۸ ژرمن ها درگیر بازی با کره جنوبی بودند تا این تیم آسیایی پس از تساوی یک بر یک مقابل ژرمن ها آنها را حذف کند.

البته آلمان تنها تیم قدرتمندی نیست که در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۳ کنار رفت و برزیل نیز دیگر تیم مدعی بود که از جام خداحافظی کرد. آلمان که بعد از آمریکا تیم شماره ۲ فیفا است، پس از تساوی مقابل کره جنوبی با شرکت های هواپیمایی تماس گرفت تا تاریخ بازگشت به خانه را تغییر دهد!

ماجرای تصاویر عجیب بهترین بازیکن زمین/ دژاوو در تیم ملی!

اما عملکرد و شرایط پوپ در بازی بریزبن استرالیا مقابل کره جنوبی شباهت زیادی به کای هاورتز در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت. در دسامبر گذشته، پس از بازگشت ژرمن ها به کاستاریکا و پیروزی ۴-۲ پس از باخت ۲-۱، هاورتز که ۲ گل به ثمر رساند بهترین بازیکن زمین شد. او همچنین نتوانست ژست عادی بگیرد تا عکس خود را توسط فیفا منتشر کند. سرانجام ستاره سابق چلسی و فعلی آرسنال با غم انگیزترین حالت ممکن در قاب دوربین قرار گرفت.

تیم ملی زنان آلمان نیز مانند تیم ملی مردان در سال ۲۰۱۸ توسط کره جنوبی مصدوم شد. از طرفی وقتی این تیم با ۶ گل مراکش را شکست داد، همه فکر می کردند که در گروه اول می شود اما مقابل کلمبیا بیست و پنجمین تیم رده بندی جهان شکست خورد تا کارشان بسیار سخت شود. نکته جالب اینجاست که مراکش تیم هفتاد و دوم جهان به بازی ها بازگشت و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کلمبیا در رده دوم ایستاد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml