تکل سامان قدوس زیر پای ستاره شیاطین سرخ / کابوس یک ایرانی مقابل منچستر

تیم ملی برنتفورد ایران بازی عجیبی را مقابل منچستریونایتد انجام داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ برنتفورد پس از ۵ بازی ناکامی که شامل دو تساوی و سه شکست بود، دیروز در ورزشگاه اولدترافورد در آستانه یک برد بزرگ قرار گرفت و تا آخرین لحظات با نتیجه ۱-۰ از منچستریونایتد پیش بود اما در شرایطی که سامان قدوس تماشاگران را تماشا می کرد، یکباره دو گل زد و شکست خورد.

سامان قدوس پس از بازی در جام اتحادیه مقابل آرسنال به عنوان بازیکن تعویضی و دو بازی مقابل اورتون و ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس، روز گذشته در دیدار مقابل منچستریونایتد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و شرایط عجیبی را تجربه کرد. .

برنتفورد با نتیجه یک بر صفر مقابل شیاطین سرخ پیش بود تا دقیقه ۸۳ که سامان قدوس به جای ماتیاس جنسن دانمارکی وارد زمین شد و در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند و فرار از انتهای جدول بود اما پس از با آمدن این هافبک ایرانی، سرنوشت تغییر کرد.

تکل سامان قدوس زیر پای ستاره شیاطین سرخ / کابوس یک ایرانی مقابل منچستر
تکل سامان قدوس زیر پای ستاره شیاطین سرخ / کابوس یک ایرانی مقابل منچستر

یاران قدوس در دقیقه ۹۰ یک گل دریافت کرد که داور پس از بررسی و مشورت با دستیارانش در VAR آن گل را رد کرد اما در دقایق ۳+۹۰ و ۹+۹۰ دو گل به ثمر رساند و تا این لحظه شکست عجیبی مقابل منچستریونایتد متحمل شد. هافبک ایرانی با خاطره ای تلخ اولدترافورد را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml