غول رمزارز خواب از خواب بیدار شد. بیت کوین به کانال ۵۰۰۰۰ دلاری می پرد

اکوایران: بیت کوین روز دوشنبه توانست به بالاترین سطح قیمتی خود در بیش از دو سال گذشته برسد و آماده شکستن رکوردهای بیشتری است.

به گزارش اخبار تایمز، بیت کوین توانست برای اولین بار در بیش از دو سال گذشته با رشد قیمتی حدود ۵ درصد در روز دوشنبه (۲۳ بهمن) وارد کانال ۵۰۰۰۰ دلاری شود. البته این ارز دیجیتال نتوانست در کانال ۵۰ هزار دلاری بماند و اکنون نزدیک به این سطح معامله می شود.

به گزارش رویترز، بزرگترین ارز دیجیتال در سال جاری بیش از ۱۶ درصد رشد داشته است که با تصویب صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (Bitcoin ETFs) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار افزایش یافته است. ایالات متحده و انتظارات کاهش نرخ بهره در ایالات متحده. ایالات متحده اعتبار می گیرد. بیت کوین در آن روز توانست به بالاترین قیمت خود از ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ برسد.

«آنتونی ترنچوف» یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم وام‌دهی کریپتو به نام نکسو اظهار داشت: پس از شروع معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین از حدود یک ماه پیش، این رویداد نه تنها قیمت بیت‌کوین را افزایش داد، بلکه قیمت این دیجیتال را نیز افزایش داد. ارز که با افت ۲۰ درصدی همراه شد و قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار رسید. اکنون که بیت کوین بار دیگر توانسته وارد کانال ۵۰ هزار دلاری شود، این یک پیشرفت چشمگیر برای این ارز دیجیتال است.

در همین حال، سهام ارزهای دیجیتال نیز در روز دوشنبه رشد قابل توجهی داشتند و سهام کوین بیس، یک شرکت مبادلات ارزهای دیجیتال، ۹.۴ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، سهام دو شرکت استخراج بیت کوین معروف به «پلتفرم های راست» و «ماراتون دیجیتال» به ترتیب ۸.۱۰ درصد و ۹.۱۱ درصد رشد کردند. علاوه بر این، ارزش سهام شرکت نرم افزاری Microstrategy که یکی از خریداران اصلی بیت کوین است، ۲.۱۰ درصد رشد کرد.

با رشد چشمگیر قیمت بیت کوین، اتریوم هم فاصله چندانی نداشت و توانست از سطح ۲۶۰۰ دلار عبور کند. قیمت اتریوم امروز بیش از ۴ درصد افزایش یافت.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (۲۳ فوریه) بین ۴۷۷۲۹ تا ۵۰۲۶۰ دلار بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳:۰۰ شب به وقت ایران در حدود ۴۹۸۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۵۰۰ دلار افزایش یافته است. ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۱.۳۱ میلیارد دلار رسید و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریبا ۱۷ درصد افزایش یافت.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۴۷۳ دلار به ۲۶۲۳ دلار در نوسان بود. این ارز رمزنگاری شده تا حدود ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۲۶۲۳ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۱۱۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴.۱۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml