فتح کانال ۴۴ هزار دلار; آیا بیت کوین از بالاترین سطح خود عبور خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین در روز سه شنبه به روند صعودی خود ادامه داد و حتی برای مدت کوتاهی از سطح ۴۴۰۰۰ دلار عبور کرد.

به گزارش اخبار تایمز، بیت کوین به روند صعودی خود ادامه داد و در روز سه شنبه (۱۴ دسامبر) برای مدت کوتاهی از مرز ۴۴۰۰۰ دلار عبور کرد. این اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ است که این ارز دیجیتال توانسته از مرز ۴۴۰۰۰ دلار عبور کند.

CNBC گزارش داد که با قوی‌تر شدن چشم‌انداز تایید نرم‌افزار صندوق‌های قابل معامله در بورس در صرافی‌های بیت‌کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال قبل از سقوط تقریباً ۴ درصد در روز افزایش یافت و به بیش از ۴۴.۸۵ دلار رسید. بیت کوین تا ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران در سطح ۴۳۰۰۰ دلار در حدود ۴۳۷۰۰ دلار معامله می شد.
افزایش ارزش روز سه شنبه رشد کل قیمت بیت کوین را در سال جاری به بیش از ۱۶۰ درصد رساند.
در هفته های اخیر رکورد قیمت بیت کوین ۲۰۲۳ بالاتر از هر زمان دیگری بوده است. روز یکشنبه، ارز دیجیتال برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرد، در همین حال، این ارز دیجیتال ماه نوامبر را با قیمتی در حدود ۳۴ هزار دلار آغاز کرد.

دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین به دلیل افزایش احتمال تایید نرم افزار صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین است. اگرچه احتمال تایید این نرم افزارها در ابتدای تابستان کم بود، اما گزارش های منتشر شده از جلسات شرکت های تولیدکننده این نرم افزارها با مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، احتمال دریافت مجوز شما را افزایش داده است. در صورت تایید این نرم افزارها، بازار ارزهای دیجیتال با هجوم عظیم سرمایه همراه خواهد شد زیرا سرمایه گذاری در این بازار راحت تر خواهد بود. قرار است این مجوزها اوایل سال آینده صادر شود.

آخرین قیمت اتریوم

طبق اطلاعات سایت سرمایه گذاری، قیمت اتریوم در روز سه شنبه از ۲۱۹۰ دلار تا ۲۳۰۲ دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ شب به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۲۷۰ دلار معامله می شود. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳.۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml