فراتر از خط پایان: شرط فراری بر روی ارزهای دیجیتال نتیجه داد

اکوایران: گزارش ها نشان می دهد که تصمیم فراری برای پذیرش پرداخت با استفاده از بیت کوین یک پیروزی بزرگ برای بازار ارزهای دیجیتال و خودروساز ایتالیایی بوده است.

به گزارش اخبار تایمز، تصمیم اخیر شرکت فراری مبنی بر اجازه به ساکنان آمریکا برای خرید خودروهای این شرکت با استفاده از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، یکی از پیروزی های مهم بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ محسوب می شود.

به گزارش کوین تلگراف، این سازنده خودروهای لوکس به تقاضای فزاینده برای گزینه های پرداخت جایگزین از سوی مشتریان خود پاسخ داده است. تصمیم فراری با تمرکز بر اطمینان از مشروعیت منابع ارزهای دیجیتال و حذف خطرات نوسانات مرتبط با نرخ ارزهای دیجیتال اتخاذ شد. نکته مهم این است که تراکنش ها با ارز سنتی انجام می شود و فروشندگان و همچنین شرکت فراری مستقیماً ارزهای دیجیتال را مدیریت نمی کنند.

این شرکت از BitPay برای تسهیل پرداخت های رمزنگاری شده استفاده کرده است. یک شرکت معروف پرداخت رمزنگاری که به برندهای جهانی مانند AMC Theaters و Newegg خدمات ارائه می دهد. در نتیجه، مشتریان فراری در ۱۰ مکان ایالات متحده، از جمله واشنگتن و لاس وگاس، اکنون می توانند از ارز دیجیتال برای خرید مدل های مختلف فراری استفاده کنند.

بن وایس، مدیرعامل کوین فلیپ، تصمیم فراری برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده را نقطه عطفی برای بازار ارزهای دیجیتال می داند. او پیش بینی می کند که شهرت قابل توجه فراری به افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، افزایش ارزش ارزهای دیجیتال و افزایش اعتماد مصرف کننده کمک می کند. علاوه بر این، بن وایس معتقد است که این اقدام خودروساز معروف ایتالیایی، الهام بخش دیگر شرکت های بزرگ جهانی خواهد بود تا بیت کوین را به عنوان وسیله پرداخت بپذیرند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۲۶ نوامبر) از ۳۶۱۰۹ دلار تا ۳۶۶۳۶ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۸ به وقت ایران با قیمتی بالغ بر ۳۶۲۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۶۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ میلیارد و ۵۷ میلیون دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریباً ۲ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۱۹۳۸ دلار به ۱۹۹۰ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۸ به وقت ایران با قیمت بیش از ۱۹۴۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۹۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۴ میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۶ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml