فرمول سهمیه بندی سوخت این خودروها تغییر می کند

افندی زاده گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موظف شد تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل را بررسی و در مسیرهای طولانی اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش اخبار تایمز؛ شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم ارائه خدمات بهینه در حوزه حمل و نقل کشور گفت: در راستای دسترسی ناوگان حمل و نقل جاده ای به قطعات یدکی مورد نیاز و کنترل تامین و توزیع این موارد با همکاری سایر دستگاه ها اقدامات لازم در خصوص اجرای مصوبات کارگروه نظارت در حال انجام است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت های قانونی وزیر راه و شهرسازی افزود: کارگروه نظارت بر حمل و نقل کشور با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت حراست، وزارت کشور ، سازمان تعزیرات، سازمان هدفمندسازی یارانه ها، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، بانک مرکزی، سازمان تامین اجتماعی، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و بخش خصوصی با هدف مدیریت و کنترل تولید و توزیع لاستیک و روغن مورد نیاز رانندگان و شرکت های حمل و نقل و مشکلات مربوط به بیمه رانندگان در خصوص برگزاری جلسات مستمر و اتخاذ تصمیمات مربوطه و نظارت بر شرایط در لحظه پاسخگویی به نیازهای این حوزه را تسهیل و تسریع می کند.

افندی زاده با اشاره به اینکه هدف مورد نظر تامین الزامات و ارتقای سطح رضایت رانندگان و شرکت های حمل و نقل و در نهایت ارائه خدمات مطلوب در این بخش از حمل و نقل کشور است، افزود: پیگیری های لازم از سوی وزارت صنعت، معدن و معدن و تجارت در مورد عرضه اقلام. مواد مصرفی و یدکی به ویژه لاستیک و روغن ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس نیازسنجی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال انجام است. همچنین بررسی روند و نحوه توزیع لاستیک در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پایان به اهمیت همکاری و هماهنگی تمامی نهادهای ذیربط در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: در مصوبات کمیته نظارت مقرر شده است که سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور با همکاری وزارت امنیت اقدامات لازم را برای ایجاد شرکت های تولیدی انجام خواهد داد. روغن موتور در پایانه های مسافربری را در دستور کار قرار دهید. همچنین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موظف شد تخصیص سوخت به ناوگان را بر اساس سن، وزن و سایر شاخص های مربوطه بررسی و در راستای حفظ ایمنی اقدامات لازم را برای رفع محدودیت سوخت جایگاه ها در مسیرهای طولانی انجام دهد.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شده است سازمان تامین اجتماعی نیز برای حل مشکل بیمه رانندگان و اعشاری شدن آنها اقدامات و راهکارهایی را در دستور کار قرار دهد.

افندی زاده گفت: در خصوص سامانه جامع تجارت، وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی این سامانه موظف شده است اقدامات لازم را برای رفع ایرادات، اختلالات و سهولت دسترسی کاربران انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml