فروشندگان مسکن در دوران رکود بازار

یک مشاور املاک در محله گیشا با اشاره به رکود دو ماهه بازار املاک می گوید: همچنین برخی معاملاتی که صورت می گیرد مربوط به فروشندگانی است که قصد مهاجرت دارند.

به گزارش اخبار تایمز؛ محله گیشا یا کوی نصر در شمال غربی پایتخت و منطقه ۲ واقع شده و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه چمران و از شمال به بزرگراه حکیم متصل است.

به گفته دلالان این محله، خریدار و مصرف کننده واقعی در بازار وجود ندارد و بیشتر معاملات از طریق تسویه انجام می شود.

وی با اشاره به رکود دو ماهه بازار مسکن می گوید: همچنین برخی معاملاتی که صورت می گیرد مربوط به فروشندگانی است که قصد مهاجرت دارند یا واحد کوچکی دارند و قصد خرید واحد بزرگتر و پرداخت مبلغ مازاد دارند.

این مشاور املاک ادامه می دهد: سال گذشته هر مترمربع مسکن لوکس نوساز در محله نصر ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد و با وجود اینکه اکنون خرید و فروش آن بسیار سخت است، امسال این رقم به ازای هر مربع ۲۸۰ میلیون تومان است. متر رسیده است

در محله گیشا، واحدی با ۹۵ مترمربع زیربنا و نوساز، ۱۵ میلیارد تومان و واحدی دیگر با ۹۰ مترمربع زیربنا و ۵ سال ساخت، ۱۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای واحدی با  ۷۰ مترمربع زیربنا و ۸ سال ساخت، ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و واحدی با ۱۴۰ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال ساخت، ۱۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

آپارتمانی با ۱۶۵ مترمربع زیربنا و ۱۹ سال عمربنا، ۱۸ میلیارد تومان و آپارتمانی دیگر با ۱۳۰ مترمربع زیربنا و ۳۱ سال ساخت، ۲۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

گیشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml