فروش اینترنتی لاستیک متوقف شد؟

میرزایی گفت: چند روزی بود که خرید لاستیک از ظرفیت پست فراتر رفت، بنابراین فروش اینترنتی بسته شد و پس از جابجایی خریدهای قبلی، سایت بازگشایی می شود.

به گزارش اخبار تایمز؛ جمال میرزایی با بیان اینکه فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده است، گفت: با توجه به استقبال و حجم بالای خرید، منتظر کاهش تقاضا هستیم. همچنین ارائه مستقیم در آژانس ها و شبکه های تعاونی انجام می شود و دسترسی افراد را آسان می کند.

وی افزود: خریدهای قبلی انجام شده از بسترهای آنلاین ارسال نشده است. در واقع چند روزی خریدهای زیادی انجام می شد که ظرفیت اداره پست چندان زیاد نبود. بنابراین چند روزی است که فروش اینترنتی بسته شده است اما پس از جابجایی خریدهای قبلی سایت مجددا باز می شود.

میرزایی با بیان اینکه دسترسی مستقیم به لاستیک افزایش و شبکه نمایندگی تقویت شده است، تصریح کرد: شرکت های تعاونی که بیشتر مربوط به تامین لاستیک مورد نیاز حمل و نقل عمومی هستند تزریق کالا شده و به زودی وضعیت بهبود می یابد.

وی افزود: فراوانی لاستیک های ۱۴ و ۱۵ رینگ افزایش یافته و امیدواریم قیمت لاستیک های ۱۳ رینگ که دارای التهاب هستند به زودی تثبیت شود.

رئیس جدید انجمن صنعت تایر ایران گفت: نمایندگی ها همیشه لاستیک را با قیمت مصوب عرضه می کنند و اگر مغازه دارانی هستند که لاستیک را با قیمت مصوب عرضه نمی کنند، عدالت را رعایت نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml