فروش بازی های ps5 در پی اس ایکس کنسول با کمترین قیمت

بازی‌های زیادی برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر می‌شود. بازی‌هایی که در کل دنیا طرفداران زیادی دارند در اینجا ما درباره جذاب‌ترین بازی‌های ps5 که یک کنسول نسل نهمی ساخته شرکت سونی است و در واقع آخرین کنسول ساخته شده این شرکت و پیشرفته‌ترین آن است صحبت خواهم کرد بازی‌های بی‌نظیری برای این کنسول وجود دارد که سبب کشش مردم و فروش بیشتر این کنسول شده البته کیفیت خوب پردازش قوی و قدرتی که این کنسول دارد هم دست کم نگیریم جذاب‌ترین بازی‌های ps5 خیلی زیاد و غیر قابل شمارش هستند پس اگر مایل به دیدن و آشنایی بیشتر با بازی‌های ps5 هستید در ادامه با ما همراه باشید بازی اول marvel’s guardians of the galexy است یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز که در ادامه درباره آن صحبت خواهم کرد.

۲ بازی محبوب که جز جذابترین بازی های ps5 هستند

این بازی یک بازی در سبک ابرقهرمانی است این بازی یک فیلم به نام نگهبانان کهکشان نیز دارد که همان اندازه دوست داشتنی و خفن و هیجان انگیز است با آنکه در این بازی شخصیت‌های مختلف وجود دارد و کرکترهای زیادی در آن هست ولی بازی تک نفره است و امکان بازی گروهی را ندارد در این بازی همه چیز بی‌نقص طراحی شده مثلاً دوبلورها موسیقی‌های طراحی شده و طراحی دنیای آن این بازی یک نکته مثبت دارد آن هم اینکه بدون مقدمه و مستقیماً وارد بازی می‌شویم و بازی را شروع می‌کنیم همانطور که گفتم موسیقی آن بسیار خوب است و همینطور نقش مهمی در پرطرفدار بودن آن دارد و یک جلوه خاصی به این بازی زیبا بخشیده قیمت این بازی نسبتا گران است و تقریباً همه قدرت خرید آن را ندارند قیمت این بازی ۶۰ دلار است. این بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

و فقط کارهایی مانند کشتن دشمنان و رفت و آمد را در بر نمی‌گیرد مثلاً در آن سلاح‌ها و تجهیزات بی‌نظیری وجود دارد که در کشتن دشمنان ما شدیداً با آن نیاز داریم همچنین با ارتقا پیشرفت در بازی شما اسکین‌های متفاوت و زیبایی برای شخصیت خود می‌خرید و در بازی خود یک تفاوتی ایجاد می‌کنید. بازی بعدی بازی demon’s souls است. بازی demon’s souls یک بازی اکشن نقش آفرینی از کیک سبک خاص و یک محیط و دنیای جدید را خلق کرده این بازی در اوایل یک بازی موفق به حساب نمی‌آمده و به کمک هیتاکا میازاکی توانسته شهرت خود را به دست آورد و سبک خودش را به دیگران نشان دهد خرید این بازی برای ps۵ یک خرید بی‌نظیر و فوق العاده است که هر کس آن را بخرد از بازی با آن خسته نمی‌شود و همچنین ساعت‌ها برای تمام کردن و فتح این بازی زمان لازم است گشت و گذار بازی به گونه‌ای خاص طراحی شده. برای مثال در هنگام بازی کردن یک دشمن سر راه شما قرار می‌گیرد و شما را به چالش می‌کشد این بازی کمی بازی سختی است و بردن آن کمی روحیه جنگنده و مبارزه‌گری می‌خواهد اما به مرور جذابیت آن بیشتر می‌شود و آن سبک سخت خود را از دست می‌دهد اگر علاقه‌مند به چالش کشیدن خود و مبارزه‌های سخت هستید این بازی را از دست ندهید.

بازی elden ring

بازی elden ring یکی از بازی های بسیار جذابی است که برای کنسول نسل نهم نیز به بازار عرضه شده است .

همه تغییرات گیم‌پلی بازی به بخش مبارزات محدود نمی‌شود. طراحی جهان متفاوت Elden Ring شاید مهم‌ترین فاکتوری باشد که باید زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

در واقع میازاکی با تاثیر گرفتن از آثاری مانند، ویچر ۳ و آخرین زلدای نینتندو توانسته به یک فرمول موفق برای خلقت جهانی متفاوت دست پیدا کند. که اگر المان‌های سری سولزبورن نبود ، در واقع به یک کپی پیست معمولی تبدیل می‌شد.

اما میازاکی با هوشمندی تکه‌های این پازل را در کنار هم قرار داده تا همه چیز به شکل جذاب،تکراری به نظر نرسد.

جهان بازی elden ring باس‌های محیطی ویچر ۳ را دارد، به اندازه هایرول بزرگ و پر از شگفتی است و دانجن‌هایی مثل بلادبورن دارد. تعداد محتوایی که در دل این جهان بزرگ می‌بینید.از تمامی آثاری که نام بردم بیشتر است و به راحتی می‌تواند در این زمینه با آثاری مثل Red Redemption 2 به رقابت بپردازد.

بازی مورد نظر را میتوانید از فروشگاه هایی که فروش بازی ویدیویی دارند اقدام کنید .

لندز بیتوین با شگفتی‌های بسیاری پر شده. درست وقتی که دارید توی ذهنتان این را تکرار می‌کنید که «دیگر هر چیزی که باید می‌دیدم را دیده‌ام» بازی elden ring یک برگ برنده دیگر برایتان رو می‌کند که هوش از سرتان می‌پراند.

شهر‌های زیر زمینی یا برج‌های باس‌ها با طراحی مراحل شگفت‌انگیز و زیبایی وصف ناپذیرشان، بهترین مثال‌ها برای این موضوع به حساب می‌آیند.

اما چیزی که باعث جذاب‌تر شدن گشت و گذار در این جهان وسیع و غنی شده چیزی نیست جز تورنت. موجودی نیمی اسب نیمی گوزن است .و شما با یک سوت می‌توانید آن را در زیر پایتان ظاهر کنید و با آن به گشت و گذار بپردازید.

سواری با تورنت به شدت کاربردی است. پرش‌های بلند و از طرفی قابلیت پرواز آن به واسطه تند بادها، به شما کمک می‌کنند تا بین محیط‌های ناهموار وپیچیده بازی به راحت‌ترین شکل ممکن جا به جا شوید.

بازی returnal

یکی از بازی‌های جذاب پلی استیشن ۵ را باید Returnal معرفی کرد که می‌تواند برای مدت زمان طولانی، کاربران را خیره و هیجان‌زده کند. در این بازی شما قدم در یک تمدن نابود شده خواهید گذاشت که خود را تسلیم طبیعت کرده است. هنگامی که در بخش‌های مختلف این تمدن قدم بگذارید، خرابه‌هایی از آن را مشاهده خواهید کرد که می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. مواجه شدن با شخصیت‌ها و چالش‌های گوناگون در بازی Returnal سبب شده تا بتوان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن ۵ که ارزش تجربه را دارد، معرفی کنیم. فضاسازی این بازی به گونه‌ای است که با عبور از مراحل مختلف می‌تواند صحنه‌های مختلف را مشاهده کرده و با بخش‌های گوناگون گیم آشنا شوید. یکی از ویژگی‌های این بازی را باید حمله دشمنان با استراتژی‌های مناسب دانست که همین مسئله می‌تواند زمان و فرصت لازم برای یادگیری را به کاربران ارائه کند. در صورتی که قصد دارید یک بازی به عنوان بازی نهایی در لیست بازی‌های پلی استیشن ۵ خود قرار دهید، توصیه می‌کنیم Returnal را جدی بگیرید.

بازی‌هایی که نام بردم همه بازی‌های بسیار خوب و با کیفیتی بودند. که برای کنسول ps5 شما مناسب هستند و اگر شما قصد خرید یک بازی برای کنسول خود را دارید می‌توانید در بین این بازی‌ها یکی را انتخاب کنید. مثلاً اگر به دنبال هیجان هستید بازی demon’s souls مناسب شما است. خرید این بازی‌ها بسیار ساده است و شما می‌توانید از یک فروشگاه معتبر این کار را به راحتی انجام دهید. همچنین یک سری فروشگاه‌ها و کلاهبردارها آن را ارزان‌تر اما با کیفیت پایین و جنس فیک به شما می‌فروشند. اما در فروشگاه‌های معتبری که تمام مجوزها را دریافت کرده و مورد تایید هست راحت است که محصولتان اصل است و جنس دست دوم یا محصول فیک به دست شما نرسیده. شما هرگونه بازی که دوست داشته باشید را می‌توانید در سایت ما پیدا کنید و اصلاً نگران قیمت آن نباشید زیرا ما به فکر جیب شما هستیم و با کمترین قیمت به شما عرضه خواهیم کرد. پس وارد سایت https://psxconsole.ir شوید و بازی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و آن را به سبد خریدتان اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml