فروش ۶۸.۴هزار سکه زیر قیمت بازار

طی ۶ حراج سکه طلا در مرکز مبادله، در مجموع ۶۸هزار و ۴۴۱ قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل ۵۷هزار و ۷۳۱ قطعه ربع‌سکه، ۷۶۷۸ قطعه نیم‌سکه و ۳۰۳۲ تمام‌سکه است.

فروش ۶۸.۴هزار سکه زیر قیمت بازار

به گزارش اقتصاد۱۰۰، طی شش جلسه حراج سکه طلا در مجموع ۶۸ هزار و ۴۴۱ قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل ۵۷ هزار و ۷۳۱ قطعه ربع‌سکه، ۷۶۷۸ قطعه نیم‌سکه و ۳۰۳۲ تمام‌سکه است.

ششمین حراج سکه طلا در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۵ قطعه ربع‌سکه ثبت‌سفارش‌شده، ۷۸۳۲ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد، همچنین، ۴۹۵۸ قطعه نیم‌سکه نیز ثبت سفارش شد که ۳۰۹۵ قطعه با قیمت ۱۹ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۶۷۵۵ قطعه تمام‌سکه ثبت‌سفارش‌شده، ۳۰۳۲ قطعه با میانگین ۳۴ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. بدیهی است بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده‌اند و به آنها سکه تخصیص داده شده است.

به گزارش تسنیم، هفتمین جلسه حراج سکه طلا نیز از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه تمام‌سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه برگزار خواهد شد.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به‌آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع هفتمین حراج، تمام‌سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعاً ۵ قطعه سکه است، به‌نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع‌سکه، یا ۵ قطعه نیم‌سکه، یا ۵ قطعه تمام‌سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام‌سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

شروع جلسه حراج رأس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز اقدام به ثبت‌نام و احراز هویت کنند.

انتهای پیام/+

 





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml