۱۰ نفر در پرونده قتل مهرجویی بازداشت شدند + جزییات این واقعه

تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

به گزارش اخبار تایمز؛ وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار داشت: از ابتدای این حادثه دادستان فردیس به همراه بازپرس قتل بازپرس دادسرای فردیس به همراه تیم ویژه ای از عوامل بررسی صحنه قتل حضور یافتند. محل جنایت و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع در اسرع وقت پیگیری و شخصاً در صحنه جنایت حضور یافتم و با توجه به گزارش قتل به رئیس قوه قضائیه دستور تسریع در شناسایی و شناسایی را صادر کرد.

هاریکندی تصریح کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مبنی بر استفاده از تمامی امکانات برای شناسایی سریع قاتل یا قاتلان مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش خانم وحیده محمدی فر کارگروه ویژه پیگیری این پرونده با مسئولیت رئیس کل دادگستری استان البرز با عضویت فرمانده فرجا و رئیس پلیس آگاهی استان البرز، دادستان استان، معاونت قضایی تشکیل شد.

وی افزود: اولین جلسه کارگروه صبح امروز در حوزه دادگستری کل استان البرز تشکیل شد و آخرین اقدامات و نتایج پرونده بررسی شد و جلسات مشترکی به صورت مستمر برای تحلیل اقدامات انجام شد تا شناسایی و دستگیری مرتکب یا عاملان احتمالی این جنایت برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در پرونده های قتلی که قاتل در محل وقوع جنایت دستگیر نشده و مجهول است، برای کشف جرم و شناسایی قاتل یا قاتلان، فرضیه های مختلفی در خصوص علل و انگیزه قتل مطرح می شود. پیشنهاد و بررسی می شود و بر این اساس افرادی که به هر نحوی می توانستند انگیزه قتل را داشته باشند حسب مورد و بر اساس مقررات به دستور مقام قضایی احضار یا دستگیر می شوند. رسیدگی شود و به همین دلیل تاکنون ۱۰ نفر در رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml