«فیل اسپنسر» به زمان عرضه و وضعیت انحصار The Elder Scrolls 6 اشاره کرد

«فیل اسپنسر» به زمان عرضه و وضعیت انحصار The Elder Scrolls 6 اشاره کرد

اقتصاد ۱۰۰ – رئیس بخش ایکس باکس به تازگی اشاراتی به زمان عرضه تقریبی بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 و همچنین وضعیت انحصار آن پس از خرید استودیوی بتزدا داشته است.

به گزارش گروه دانش و فناوری، «فیل اسپنسر» که مدیریت بخش ایکس باکس را بر عهده دارد؛ به تازگی اعلام کرده که بیش از پنج سال تا عرضه بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 زمان باقی مانده است. وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت انحصار این بازی، می‌گوید که آنها هنوز تصمیم نگرفته‌اند که این عنوان را برای چه پلتفرم‌هایی منتشر کنند.

آقای «اسپنسر» طی روز گذشته، در جلسه دادگاه پیرامون جدال کمیسیون فدرال تجارت آمریکا (FTC) و مایکروسافت حضور داشت. این کمیسیون سعی داشته تا از خرید اکتیویژن-بلیزرد توسط مایکروسافت جلوگیری کند و همین امر، موجب آغاز جدالی حقوقی شده است. 

شرکت مایکروسافت در ماه مارس ۲۰۲۱، استودیوی بتزدا را خریداری کرد. این استودیو، بازی‌های پرطرفداری چون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه خود دارد و به عقیده بسیاری، هدف مایکروسافت از خرید این استودیو تقویت لاین آپ بازی‌های انحصاری خود بوده است. عدم اشاره مستقیم آقای «اسپنسر» بر پتلفرم‌هایی که این بازی را دریافت می‌کنند؛ احتمالا خبر از انحصاری بودن این عنوان می‌دهد. همچنین با توجه به احتمال آغاز نسل دهم کنسول‌ها در سال ۲۰۲۸، ممکن است که The Elder Scrolls 6 طی نسل بعدی منتشر شود. 


 

عرضه دیرهنگام The Elder Scrolls 6، چندان نیز دور از انتظار نبود. استودیوی بتزدا در حال حاضر مشغول کار روی عنوان انحصاری Starfield است که در ماه سپتامبر، برای ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین پی سی منتشر خواهد شد. بنابراین در چند ماه آتی و احتمالا یک تا دو سال بعد، بخش عمده تمرکز این استودیو روی پشتیبانی از Starfield و توسعه بسته‌های الحاقی برای آن خواهد بود.

در سال ۲۰۲۰، آقای «پیت هاینز» از استودیوی بتزدا اعلام کرده بود که سال‌های زیادی تا عرضه The Elder Scrolls 6 زمان باقی مانده است. این بازی از سال ۲۰۲۱ در فاز طراحی به سر می‌برد. با توجه به گفته‌های آقای «اسپنسر»، باید حداقل تا سال ۲۰۲۸ برای انتشار جانشین بازی محبوب The Elder Scrolls V: Skyrim صبر کنیم.


گیمپلی The Elder Scrolls V: Skyrim (2011)

درباره وضعیت بازی The Elder Scrolls 6 و احتمال انحصاری بودن آن چه فکر می‌کنید؟ آیا بتزدا خواهد توانست تا با گذشت بیش از هفده سال، جانشین مناسبی برای عنوان انقلابی Skyrim را توسعه دهد؟

انتهای پیام



منبع :

جی اس ام

چه زمانی طلا بخرم؟

چه زمانی طلا بخرم؟
تکنیک‌های دریافت سود روی طلا (+ پیش بینی قیمت طلا) رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر
ثبت نام رایگان در وبینار آموزشی
ظرفیت محدود



وبگردی


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml