چگونه قفل شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟

چگونه قفل شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟ بازی مورتال کمبت ۱۱ یکی از بازی های ویدئویی است که برای حالت مبارزه طراحی شده است. استودیو Netherworld Mortal Kombat ۱۱ را توسعه داد و بعداً برادران وارنر سایر نسخه‌های آن را در سال ۲۰۱۹ طراحی کردند. نسخه‌های جدید برای استفاده در نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس وان سازگار هستند.
همانطور که از نام برنامه پیداست، مورتال کمبت ۱۱ را می توان به عنوان یازدهمین نسخه اصلی بازی های ویدئویی مورتال کمبت معرفی کرد که همگی دنباله ای بر مجموعه مورتال کمبت X در سال ۲۰۱۵ هستند. در نسخه نهایی این بازی ویدیویی که در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد، علاوه بر قسمت داستانی، دو بسته رزمی با شخصیت Shau Khan قرار داده شده است.

درباره مورتال کمبت ۱۱ بیشتر بدانید:

مورتال کمبت ۱۱ نسبت به قسمت های قبلی این سری تغییرات زیادی دارد. همین تغییرات کافی است که بازی را بتوان با بازی مبارزه ای Injustice ۲ مقایسه کرد اما در عین حال باید انصاف را رعایت کرد و باید توجه داشت که مورتال کمبت ۱۱ نسبت به Injustice ۲ پیشرفت کرده است.
به طور کلی، مورتال کمبت ۱۱ عمیق ترین و کامل ترین بازی مبارزه ای موجود است. دلیل معرفی این بازی به عنوان کامل ترین بازی را می توان در ظاهر و تغییرات سیستمی آن دانست که در کنار ویژگی ها و قابلیت های بازی، آن را منحصر به فرد کرده است.
چگونه قفل شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟

شخصیت های اصلی مورتال کمبت ۱۱

در نسخه های جدید بازی های مبارزه ای معمولا از شخصیت های جدید در کنار شخصیت های قدیمی استفاده می شود و Mortal Kombat ۱۱ نیز به همین شکل طراحی شده است. به طوری که برخی از شخصیت های این بازی مبارزه ای از سری اول این مجموعه شکل گرفته اند و برخی دیگر جدیدتر هستند. به طور کلی مورتال کمبت ۱۱ از ۱۱ شخصیت مختلف تشکیل شده است.
شخصیت های کلاسیک این بازی را می توان به صورت Scorpion، Sub-Zero، Sonya Blade، Cabal، Kong Lao، Liu Kong و Raiden خلاصه کرد که همچنان در مورتال کمبت ۱۱ حضور دارند. همانطور که می دانید اسکارلت و باراکا در بازی حضور نداشتند. سری های قبلی اما در سری ۱۱ به سریال بازگشتند. در سری مورتال کمبت ۱۱ برای اولین بار از دو شخصیت جدید Kronika و Grass استفاده شده است.
اگر اشتراک بازی مورتال کمبت ۱۱ را برای ps5 از اکانت شاپ پیش خرید کرده اید، می توانید از شخصیت Shao Kahn نیز استفاده کنید.

گرس در مورتال کمبت ۱۱

گراس شخصیت جدیدی است که بر اساس توانایی خود در کنترل زمان مبارزه می کند. این شخصیت می تواند با توقف زمان یا حتی برگرداندن آن در نقطه ای افراد را به دام بیاندازد.
در ادامه این شخصیت با دستان سنگی خود ضربات سختی را به حریف وارد می کند. این شخصیت می تواند در بازی تله پورت کند و از مکانی به مکان دیگر برود. علاوه بر این موارد، ساخت آیتم هایی از شن و سنگ برای مبارزه از دیگر قابلیت های در نظر گرفته شده برای گراس است.

کرونیکا در مورتال کمبت ۱۱

کارگردان مورتال کمبت ۱۱ عنوان می کند که کرونیکا از همان قسمت های اول این مجموعه در پشت صحنه بازی حضور داشته و تمامی اتفاقات را کنترل کرده است. زمانی که به دلیل کشتن Shinnock توسط Raiden در Mortal Kombat X زمان قطع می شود، کرونیکا به طور عمومی وارد بازی می شود. البته ما در حال حاضر در مورد قابلیت پخش کرونیکا مطمئن نیستیم، اما به آن امیدواریم.

آیا می توان شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را دستکاری کرد؟

شما می توانید مورتال کمبت ۱۱ را مانند Injustice ۲ شخصی سازی کنید. در سری قبلی این بازی دو یا سه حالت مبارزه برای شخصیت ها طراحی شده بود. اما در آخرین ست بازی می توانید شخصیت ها را از هر نظر شخصی سازی کنید و تغییرات مورد نظر خود را در بازی پیاده سازی کنید.
در مورتال کمبت ۱۱ می توانید ظاهر شخصیت ها و همچنین قدرت و اعداد آنها را تغییر دهید.
برای مثال در مورد عقرب می توانید شمشیر، نقاب و نیزه او را تغییر دهید. با تغییر اسلحه ها علاوه بر تغییر ظاهر، قدرت آنها نیز تغییر می کند. به عبارت دیگر، همیشه امکان ارتقاء قدرت سلاح ها وجود دارد. مثلا برای ارتقای قدرت یک اسلحه می توانید آیتم دیگری را روی آن قرار دهید.
این بازیکنان هستند که قدرت های خود را برای مبارزه انتخاب می کنند. صحنه های ورود شخصیت ها و همچنین صحنه های مربوط به پیروزی آنها نیز توسط بازیکنان قابل تغییر و انتخاب است.
چگونه قفل شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟

 مورتال کمبت ۱۱ و داستان بازی آن

داستان مورتال کمبت ۱۱ درست بعد از مورتال کمبت ۹ در سال ۲۰۱۱ است که در توضیحات طراحان بازی آمده است که Raiden با کشتن Shinnock تعادل تاریخ را به هم می زند. به همین دلیل، کرونیکا که از مبارزه با زمینیان به ستوه آمده است، سعی می کند نظم را به جهان بازگرداند. در این نسخه از بازی از شخصیت کرونیکا برای نگه داشتن زمان استفاده شده است که در عین حال با شخصیت اصلی مورتال کمبت ۱۱ در تضاد است.
شخصیت‌های سری قبلی در طول داستان مورتال کمبت ۱۱ با یکدیگر روبرو می‌شوند. برای مثال، شخصیت‌های قدیمی‌تر با نسخه‌های جوان‌تر خود ملاقات می‌کنند و با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

چگونه قفل شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟

در مورد بازی مورتال کمبت یک سوال تکراری در بین بازیکنان وجود دارد و آن اینکه چگونه قفل شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟ آیا شما هم یکی از بازیکنان این بازی محبوب هستید؟ آیا با نحوه باز کردن قفل کاراکترها آشنا هستید؟
چگونه شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را با شما در میان بگذاریم. باز کردن قفل چند جنگنده در مورتال کمبت ۱۱ می تواند به طور پیش فرض قفل همه شخصیت ها را باز کند. با این کار، بازیکنان می توانند شخصیت های دیگری را در نسخه های دیگر یا حتی به عنوان DLC دریافت کنند.
در نسخه اصلی مورتال کمبت ۱۱، شخصیت ها به صورت پیش فرض باز می شوند. شخصیت های پایه در این نسخه عبارتند از: Sub-Zero، Scorpion، Raiden و Liu Kang.
برای باز کردن قفل شخصیت فراست، بازیکنان باید تمام گزینه‌های Sub-Zero را در حالت داستانی فصل ۴ تکمیل کنند. این شخصیت تنها شخصیتی است که در نسخه جدید ارتقا پیدا نکرده و با خرید DLC می توان آن را باز کرد. با خرید بسته های DLC و همچنین اضافات جداگانه آن می توانید شخصیت DLC بازی را دریافت کنید.
بسته های DLC مختلفی از این بازی وجود دارد که می توانند به این سوال پاسخ دهند که چگونه شخصیت های مورتال کمبت ۱۱ را باز کنیم؟ به عنوان مثال، بسته ۱ شامل شخصیت های مختلفی مانند Spawn، Joker، Terminator T-800، Nightwolf، Shang Tsung و Sindel است و در بسته ۲ بازی مورتال کمبت ، شخصیت های جدیدی مانند Rain، Rambo و Milena به شخصیت های قبلی اضافه شده است. شخصیت ها. . هر یک از این بسته ها را می توان به صورت جداگانه از طریق بازی خریداری کرد و شخصیت ها را باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml