اجاره آپارتمان در اختیاریه چقدر است؟

به گفته یکی از بنگاه های معاملات ملکی، تعداد پرونده های ملکی برای اجاره در محله اختیاریه  کاهش یافته و متقاضیان یا در حال تمدید هستند یا به مناطق پایین تر از محل فعلی نقل مکان می کنند.

 

محله اختیاریه در شمال شرقی و منطقه ۳ تهران قرار دارد و از شمال به بزرگراه صدر و بلوار قیطریه، از شرق به خیابان پاسداران، از غرب به خیابان کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان آقامیری و خیابان اقاعلی و از غرب به بلوار کاوه محدود می شود. از غرب با خیابان مبلی نژاد، خیابان قاسمی و طبقه دوم بزرگراه صدر مجاورت دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در اختیاریه، با اشاره به افزایش رهن و اجاره در این محله به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون اکثریت متقاضیان رهن و اجاره ترجیح می‌دهند برای تمدید قرارداد با موجر به توافق برسند و هزینه کنند تا اینکه متحمل هزینه‌های جابه‌جایی و بنگاه نیز شوند.

اجاره آپارتمان در اختیاریه چقدر است؟

وی ادامه می دهد: بنابراین تعداد پرونده ها کاهش یافته و متقاضیان یا تمدید می کنند یا به مناطق پایین تر از جایگاه فعلی می روند.

به گفته وی، سال گذشته برای آپارتمانی به متراژ ۲۰۰ متر مربع یک میلیارد تومان رهن و ۴۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده بود و امسال نیز ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل تعیین شده است.

یک واحد ۶۵ متری همکف در محله اختیاری ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۲ میلیون تومان و رهن یک واحد دیگر به مساحت ۸۵ متر مربع ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۵ میلیون تومان است. .

رهن کامل یک واحد دیگر به مساحت ۱۲۰ متر مربع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و رهن کامل یک واحد ۲۰۰ متری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

برای رهن یک آپارتمان با زیربنای ۶۷ متری ۷۰۰ میلیون تومان و ۱۲ میلیون تومان اجاره ماهانه آن تعیین شده است.

قیمت اجاره آپارتمان در اختیاریه

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml