جدیدترین قیمت آپارتمان با امکانات کامل در تهران + جدول

آمارهای رسمی ارائه شده از سوی مسئولان کاهش قیمت آپارتمان در پایتخت را تایید می کند. سید جواد سادات – مشاور وزیر راه و شهرسازی امروز از کاهش ۳.۸ درصدی تورم مسکن در تهران در تیرماه امسال نسبت به ماه گذشته خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز به نقل از ایسنا، طی چند هفته گذشته، گزارش های میدانی حاکی از کاهش قابل توجه نرخ های پیشنهادی است. مهرداد بذرپاش – وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قیمت مسکن در اکثر نقاط تهران بین ۱۲ تا ۱۵ درصد کاهش دارد. وی پیگیری جدی مالیات خانه خالی، ساماندهی مشاوران املاک و مدیریت احتکار زمین را از دلایل این کاهش دانست.

از سوی دیگر از ابتدای خردادماه امسال کاهش نرخ ها در بازار ارز و ثبات اقتصاد کلان موجب آرامش در بازار مسکن، خودرو، ارز و مالی شده است.’طلا. بررسی ها نشان می دهد در حال حاضر با کمتر از دو میلیارد تومان خرید آپارتمان در برخی مناطق تهران امکان پذیر است. در حالی که تا حدود دو ماه پیش قیمت ها در اطراف تهران گاهی به بالای دو میلیارد تومان هم می رسید.
در این گزارش نرخ پیشنهادی آپارتمان با تمامی امکانات در تهران را مشاهده می کنید.

جدیدترین قیمت آپارتمان با امکانات کامل در تهران + جدول

در هفته های اخیر به منظور افزایش قدرت خرید مسکن، سقف تسهیلات خرید اوراق حق تقدم از ۴۸۰ میلیون تومان به ۹۶۰ میلیون تومان افزایش یافت. اقساط ماهانه این وام ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
در اقدامی دیگر گشت های بازرسی از ابتدای خردادماه امسال به منظور شناسایی مستشاران املاک متخلف راه اندازی شده است. این برنامه به صورت پایلوت در شهر جدید پردیس آغاز شد و سپس در تهران و سایر شهرهای کشور اجرا شد. به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ۲۳۰ مشاور املاک متخلف در تهران پلمب شده اند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml