قیمت خانه در حکیمیه تهران چقدر است؟+ جدول

یک دلال املاک در محله حکیمیه می گوید: در حال حاضر متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در این محله حدود ۷۰ میلیون تومان و سال گذشته حدود ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان بوده است. اما نمی توان گفت که این قیمت ها برای تمام نقاط این محله ثابت است.

به گزارش اخبار تایمز به نق از اکوایران، محله حکیمیه محله ای در شمال شرقی شهر تهران و در منطقه ۴ واقع شده است. این محله از شمال به بزرگراه شهید بابایی (تهران)، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به خیابان اتحاد و از شرق به جاده تلو متصل است. . اکوایران می گوید: متقاضی به قدری کاهش یافته است که برای ملکی با قیمت کمتر از میانگین قیمت منطقه متقاضی پیدا نشد.

وی ادامه می دهد: اکنون نقدینگی در بازار کاهش یافته و معاملات در بازار مسکن معمولا به صورت پایاپای انجام می شود. در صورت بازگشت قیمت ها به سال های گذشته و ثابت ماندن بازار خرید و فروش نیز رونق می گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در این محله حدود ۷۰ میلیون تومان و در سال گذشته حدود ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان بوده است. اما نمی توان گفت که این قیمت ها برای تمام نقاط این محله ثابت است و شاهد هستیم که در برخی نقاط حکیمیه هر مترمربع مسکن ۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود. واحدی با زیربنای ۶۷ متر مربع و ۱۵ سال عمر ساخت ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. و یک آپارتمان ۸۵ متری و ۴ سال ساخت ۷ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد. واحدی با زیربنای ۱۲۸ مترمربع و ۶ سال ساخت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و واحدی با ۱۳۰ مترمربع مساحت و ۷ سال ساخت ۱۱ میلیارد تومان هزینه دارد. عرضه شده است.

برای فروش یک واحد نوساز با زیربنای ۱۳۱ متر مربع ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و برای یک آپارتمان به متراژ ۱۰۷ متر مربع و ۱ سال ساخت ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت خانه در حکیمیه تهران چقدر است؟+ جدول

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml