قیمت درهم امارات تعیین کننده است

اکوایران: به گفته معامله گران، قیمت درهم امارات مسیر صعودی یا نزولی دلار را تعیین می کند. اگر قیمت درهم بالای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود، دلار همچنان به رشد خود ادامه می دهد و اگر قیمت درهم به زیر ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان برسد، قیمت دلار کاهش می یابد. یک قدم بردار.

به گزارش اخبار تایمز، به گفته معامله گران، قیمت درهم امارات مسیر صعودی یا نزولی دلار را تعیین می کند. اگر قیمت درهم بالای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود، روند صعودی دلار ادامه خواهد داشت و اگر قیمت درهم به زیر ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان برسد، قیمت دلار کاهش می یابد و مسیر نزولی پیش می رود.

قیمت درهم روز سه شنبه از ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان آغاز شد و در ابتدا با ۱۰ تومان افزایش به ۱۳ هزار و ۷۸۰ تومان رسید اما در ادامه به ۱۳ هزار و ۷۲۰ تومان کاهش یافت. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان برآورد می شود.

قیمت دلار هرات روز سه شنبه ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز شد و با افزایش و کاهش درهم در نوسان بود. قیمت دلار در بازار ارز هرات ابتدا به ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان افزایش یافت و سپس با کاهش ۴۹ هزار و ۶۷۰ تومانی به پایان رسید. روز سه شنبه پشت خط قیمت دلار هرات روی ۴۹ هزار و ۶۴۰ تومان بسته شد.

قیمت دلار سلیمانیه از ۵۰ هزار و ۲۷۰ تومان آغاز شد و در ابتدا مانند سایر بازارهای ارز افزایش یافت و به ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و سپس تا ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و نتوانست این سطح را از دست بدهد. قیمت دلار در سلیمانیه در پشت خط ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان به پایان رسید.

قیمت تتر از روز سه شنبه حدود ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان آغاز شد و روند این بازار صعودی بود. قیمت تتر با ۶۵۰ تومان افزایش به ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید اما نتوانست از این سطح عبور کند. به گفته معامله گران، کاهش قیمت بیت کوین و ورود به کانال ۴۲۰۰۰ دلاری باعث افزایش قیمت تتر شد.

در روز سه‌شنبه، داده‌های CoinGlass نشان داد که حدود ۷۴۰۰۰ معامله‌گر در ۲۴ ساعت منحل شدند، زیرا قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی از جمله اتریوم و ریپل اندکی کاهش یافت. در مجموع ۱۷۷.۹۵ میلیون دلار در موقعیت های معاملاتی منحل شد. در ۳۸ روز گذشته، قیمت تتر در یک روز کامل نتوانسته بالای کانال ۵۱ هزار تومان تثبیت شود.

به گفته معامله گران، دو متغیر اساسی: افزایش تنش در خاورمیانه و درگیری بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ممکن است بر بازار ارز تأثیر بگذارد. تحلیلگران فنی معتقدند تا زمانی که قیمت هزار دلار بالای مرز ۵۰ هزار و ۵۰ تومان تثبیت نشود، نمی توان گفت که روند معکوس شده است. از دیدگاه معامله گران، حمایت دلاری بین ۴۹۶۰۰ تا ۴۹۴۰۰ توکن مهم است. در صورت از دست دادن، حمایت بعدی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود که از هفته اول مهر تا ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ نتوانست زیر آن برود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml